busdag

dagen har vart rätt nice.
skolan var helt okej, var inte med på badet - ont i halsen. sen hade vi hk och svenskaprov. svenskan kändes det som att de gick bra på, men som vanligt när man känner att det går bra, går det dåligt. lämnade in uppgiften till hk;n i ti iallafall, cool som jag är.

visst har jag skrivit här innan att jag och ita ringde till badis och frågade om vi fick praoa där, och dom sa ja. ?sen så när vi skrev lappen ( syon kom och skulle ha in lappen senast imorn, den skulle egentligen vara inne på fredag ) och jag och ita hade inte skrivit någon lapp, så vi skrev simhallsbadet . blablabla. sen när vi lämnade in dom, tittade hon på lapparna och sa : ni har ju tagit badet, det stod ju på lapplistan och då skulle man inte ringa dit och fråga. jag : vi ringde.. hon ; jaha, då måste jag se, för det var redan en kille som skulle vara där. jaja. jag ; okej. hon var arg. hoppas att vi får praoa där ändå, ids inget annat.

efter skolan väntade jag länge på att tilda skulle ringa, men det tog längelänge så jag somnade hos mamma och vaknade efter fyra när jag gick till pappa där tess och lilla myran var.  vi busade mycket, jag och myra och hade de allmänt trevligt. hon är så söt, vi busade under sängen, hon hoppade på bordet, på försterbrädan, i sängen, kasta barbie och en massa mer :) , of hon är så fin, min lillunge :))

sen åt vi iallafall lasange som var supergott som tess gjort i ordning. sen ringde jag tilda som kom efter ett tag.

vi var ute och gick en stund, upp till sportkiosken, in på sprothallen, til hjampis, sen hem igen. sen har vi bara suttit på datan - blev lite slött här i slutet.

snart ska jag göra kvällsmat. ser riktigt fram emot oboyen - är riktigt sugen på det nu, sugen på choklad över huvud taget - vad nu de kan bero på.

snart är det sportlov, ska bli förböverligt skönt och roligt. fast jag måste plugga mycket franska för jag förstår ingenting, til provet som kommer efter lovet, men skönt att få sova till 10 på mornarna och gå och lägga sig sent. ska bli så skönt :)

bildrace >


bus under sängen :) <3 , fina barnet (:


dehär är världens finaste bild, på världens finaste unge :) -v-


hon låtsas sova ^^ , och försöker hålla sig från att skratta (=


sen var det den goda lasangemiddagen :) - pappa var också där, bara inte med på kortet :)




bus på fönsterbrädan =)


att jag älskar henne <3 (:



sen blev de en bild på tilda också när hon var här. gillar hennes tröja


jag känner att jag itne var på blogghumör idag, - ifall det är en massa stavfel eller bara ett irriterande inlägg så är det därför :) ska sova nu snart ;) hejss

Kommentarer
Postat av: sanna

jag BLIR SÅ KÄR I MYRA!!!! fanfanfnanfanfnanfanfnanfnafnan vad hoon ör söt!! hon om nåt blir riktigt läcker när hon blir stor!!! :D <333333333333333333333 ååååååå snyggggggggggggggggggggggggggggggggg! jag dör!!

2009-02-28 @ 00:11:16
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0