Sugen på godsaker.

Klockan är nu vid detta tillfälle 20.42 och jag har då alltså 18 minuter på mig att skriva ett inlägg, byta om till pyjamas och göra kvällsmat innan Idol börjar. Om jag inte minns helt fel skulle det vara i Malmö idag. Inte för att jag bryr mig vart det är egentligen. Hm, onödiga rader kallas de.

För(r?)esten.. Är det någon som sett en kamera utan linsskydd springa förbi och dricka ett glas mjölk eller någonting dylikt. JAHA! Men vad bra, då är det min då! Snälla spring efter den, fånga den, slå in den och skicka den till mig.
Som ni förstår är min kamera borta. Var kan den vara? Inte under sängen, inte på sängen, inte i någon av mina väskor. VART ÄR DEN? :(

Nej, jag har verkligen ingenting att skriva. Hade lust att skriva nyss men de försvann. Jag återkommer imorgon! Har franskaläxa som inte är gjord. Inte bra! Och en engelskaläxa om Zlatans påhittade bror. Jag blev just snäppet mindre glad.

Längtar till helgen! En vecka har aldrig vart såhär lång! Jag har nästan inte ätit någonting sött och gott på hela veckan - vilket är väldigt svårt för mig som alltid har sockersug. Kanske pga av de som jag är lite nedstämd bland annat. Längtar iallafall till helgen. Ska då umgås med dem bästa och titta skräckfilm, äta godis, spela gitarr osv. Sen kanske det blir lite lördagsmys utan detaljer. Vi får väl se ;) Helg efter imorn då! (:

Ha en bra kväll (:

(Miniatyrer)







Kommentarer
Postat av: sandra

fan vad gott det där såg ut ;o nu blev jag sugen på choklad.. ;o haha ;D

2009-09-10 @ 17:23:54
URL: http://saandrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0