Lördagsmyyys!

Åker iväg från pappa snart för att träffa mina bästa vänninor. Vi 4 ska träffas hemma hos min mamma där vi tar fram stylinggrejerna och börjar fixa oss. Vi ska ju nämligen ha klassmys idag och då vill man ju ha liite snyggare kläder på sig och fixa håret liite mer :)

Vad vi hittar på med klassen får kvällen avgöra. Vi har med några olika spel, en massa gotter och alla tar med sig ett glatt humör, så kvällen blir forhoppningsvis, troligtvis, förmodligen oslagbar :) 20 roliga människor under samma tak, jag läntar :D

Nej, nu måste jag börja röra på mig. Fint folk kommer alltid sent, men idag ska jag vara ful och komma i tid. Vilket jag aldrig annars gör när någonting speciellt händer!

Ha en bra kväll, så hörs vi nog senare idag, fast nej.. Imorgon!


Mina vänninor <3

Kommentarer
Postat av: Kadri

Men vad fina bästa kompisar.



sv. tack snälla du. det värmer och det hjälper mycket att ni står på vår sida.

2009-11-21 @ 21:59:53
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: DONKEN

tack så mycket, säger vince. :D

2009-11-21 @ 22:03:39
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: haha det där glädje mig! :) men jo, jag ska försöka, men ibland är det väldigt svårt att hitta nåt kul skämt -.- :D <3

2009-11-22 @ 18:21:26
URL: http://saandrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jo nog hade jag kul, men meingen var itne att jag skulle ta hem alla , utan att johanna ialfall skulle ta ngn.

2009-11-22 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0