En fin kväll - och dagens outfit.

Kan ju skriva några rader här när jag ändå har hyffsat lite att göra. Imorn ska jag och Sanna gå på "Harry Potter & Halvblodsprinsen". Ska bli så kul, efter att man nu sett alla filmer flera gånger och sett fram emot denna. Jag är såå less på "Fången från Azkaban", men den slipper jag ju se ändå så.

En otrevlig sak som hände idag var att när vi var på väg ner till BB, och satt i bilen och lyssnade på radion hörde jag på nyheterna att "en bussolycka skett i Egypten och 12 har dött". Tänkte inte mer på det, men efter 2 sekunder slog det mig att TÄNK OM DET ÄR RALLE!? Jag ringde hans mobil, fast att jag visste att han inte hade med den. Blev mer orolig när jag inte fick tag i han på det sättet. Skrev ett sms till hans mammas mobil och frågade hur de mådde och blablabla. Hon svarade inte, och jag ringde. Först kom inte samtalet fram, men nästa gång så svarade hon. Då bröts de.. Men jag visste att de mådde bra och jag kunde pusta ut! Skrev då ett sms att samtalet bröts, men att jag bara ville veta att de var okej. ( Jag vet f*n inte hur man vet när man ska använda de och dem? Men jag har hört att om man kan sätta in VI är det DE, och om man kan sätta ni OSS  är det dem?!) Och gud så skönt det var att höra att allting var bra :)

Sen igår då..så var jag ju hela dagen med mina kära väninnor. Ita, Sanna, Johanna och Mikaela. Vi hade det busigt trevligt och, badade först då, på kvällen var vi hemma hos Mikki och tog det lugnt framför tv:n. Sen så fick jag ju då reda på att Lillen ploppat, så jag var ju på helspänn. Sen var det dags för mig, Ita och Sanna att gå hem till mig - vi sov nämligen där. Återstående tid av kvällen/natten åt vi nudlar, chips, choklad, drack läsk, pratade, skrev och hade det mysigt.




HELSPÄNN EFTER BESKEDET OM LILLEN :D


Ita är dödsöt där ^


:D


Mina girls :)


DÄR ^ stod jag när jag pratade med min syster efter hennes förlossning :) 
Och jag såg typ ut sådär! ;D


Min nya tröja, av min kusin Anna :)

Och imorn kommer min kusin Johan hit till stan, och min moster Tarja och hennes 'man' Stefan :)

Kommentarer
Postat av: sanna

KULKULKUL hade vi vi vi!!! :D



FAN VAD FUL JAG VAR PÅ DEN DÄR BILDEN PÅ DIG OCH MIIIIGG!! XD



HJÄLP jag blir MÖRKRÄDD!!!



hejdå <3

2009-07-17 @ 01:14:09
URL: http://sann4a.bogg.se
Postat av: mikaela

snygg trööja :d <3

ååh gratttis än en ggn! <3

2009-07-17 @ 23:10:05
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: iitaak

sällan! min ansiktsbredd tar ju aldrig slut där! xD söt? vafan!? xDDD

<33333

2009-07-18 @ 17:17:53
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0