En lugn söndag

Har haft en lugn dag. Har gjort massor med viktiga ärenden (läs: sovit, ätit och pissat) och levt livet.
Vid sextiden bestämde jag mig för att gå ut och promenera med musik i öronen och bara tänka på ingenting och allting. Helt jättemysigt. Inte för varmt, och inte för kallt. Inte för ljust, och inte för mörkt. Inte för mycket folk ute, och inte för lite folk ute. Ganska perfekt.

Hade tankarna på att slinka förbi min syster och mina fina systerungar en sväng, men jag fick ett telefonsamtal som fick mig att ta fel väg och när vi väl slutade prata, var jag redan påväg åt fel håll (bort från min systers håll) och tänkte att det är lika bra att fortsätta att bara gå någonstans. Jag och musiken.

Det blev en vandring på 1 timme. Hit och dit. Kors och tvärs. Helt klart värt. Kommer förmodligen bli många vandringar nu under lovet. Då har man lixom tid att tänka på både roliga och tråkiga saker, då är det lika bra att ta lite frisk luft samtidigt.

Annars ikväll har jag och storebror tittat en film och druckit cola. Han har inga vänner och inte jag heller. Så vi låtsades vara varandras vänner. Det funkade ganska bra. Vi ska nog låtsas vara vänner imorgon också. Eller någon annan dag. Det var ganska kul faktiskt! :D Jag och storebror For The Win!

 
Syskonpower!


Kommentarer
Postat av: SANNA

Jag vill med promenera! :D

2010-03-08 @ 12:07:35
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: LIZA.

sv: det är inte lätt att vara vännerlös.. men kexchokladen hjälper ingenting, köp frukt.

2010-03-08 @ 18:38:10
URL: http://lillizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0