Laptop i ett stort hus

Nu börjar jag ju komma igång med detta riktigt bra.
Ett inlägg per dag, tror jag att jag lyckats med de senaste dagarna.
Iallafall nästan.

Sitter just nu med laptopen i en våningssäng här i Kangos och bara är. Sanna och Ita begav sig för en liten stund sen mot Finland till sin mormor och morfars stuga. Jag kände att jag inte orkade följa med, även om det bara var till imorgon. Jag vill hem nu och träffa alla fina vänner jag inte sett på ett bra tag, jag vill till min gitarr och jag vill träffa min syster och mina systerbarn!

Nu börjar jag verkligen bli taggad inför festivalen!
Det kommer bli sånt ös så jag vet inte vad jag ska göra.
Mina fingrar studsar, min kropp sitter inte still och jag sitter och skriker..not. Inte riktigt så, men det kommer bli hur kul som helst...även fast artisterna inte lutar åt de bästa.
Men med gott sällskap och glatt humör kan inte helgen bli annat än awesome!
Taggataggatagga!




Kommentarer
Postat av: Sandra!

sv: jo det var ju ett tag sen sist! :) det är bara bra , hur är det med dig sötnos? :)

2010-06-27 @ 18:21:33
URL: http://saandrar.blogg.se/
Postat av: Sandra!

sv: vad nice! :) festivalen, självklart! det blir det för dig med va? ;)

2010-06-29 @ 22:33:21
URL: http://saandrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0