Ett livräddande inlägg

Jag gör mitt fyrahundraelfte inlägg enbart för att förgylla en väns liv.
Då är ju bara frågan vad man ska skriva om lixom.

Sitter hemma hos Itas mommo och tjockar kexchoklad och mjölk. Och för er som är förvånade så kan jag bara berätta att det är en vardagssyssla i mitt liv. Äta och dricka mjölk är ungefär livets mening för mig som 16-åring i Kiruna. Så sluta vara förvånade!

Imorgon kommer Hedda hem.
Imorgon ska jag vara med henne.
Imorgon ska jag ge henne en puss och en kram.
Imorgon är snart idag.

Bilder istället. Förlåt Frida för att läsningen varade i drygt 30 sekunder! Jag skriver istället berättelser under varje bild.. lixom vad som hände under just den dagen som bilden togs.
JAG ÄR SÅ SMART!


Här skulle jag på kalas till Mikaela när hon fyllde 16 år. Flätorna skippade jag när jag kom fram.. ville bara ha lockorna som kommer av just flätor.


Annisbesök med Ita och Hedda. Ita tvättade håret 2 minuter efter vi skulle ha börjat gå.
Hedda blev halvjagad av en bil, förföljd. En man var i bilen. Scary moment!
Själv var jag bara jag.


Tilda på en handbollsresa. Säkert till något ställe där vi förlorade.
Skulle ju som inte förvåna mig.


Innan och efter att jag färgat håret for the first time in my life!
Nu kan jag inte sluta färga det. Besatt, beroende, addicted.


Hedda tyckte att vi skulle leka stencoola och ha mittbena på en bild.
Den kvällen grävde jag också i deras kyl med halva överkroppen inne, då Heddas bror kom in och ja..stod där. Kul. Vi hade också så tråkigt att vi sökte socialt umgänge från alla håll.
Tillslut somnade vi efter tätt intill varann i hennes säng.
Ensamma.

Det var allt för idag. Nu är det filmdags!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag uppskattade läsningen med dess bilder väldigt mycket,nu kan jag vänta några dygn med självmordet. öööööööh.. hejdå.

2010-07-22 @ 00:17:20
URL: http://fridaerbest.blogg.se/
Postat av: Michelle

Grymt härliga bilder!

2010-07-25 @ 09:59:23
URL: http://mmizan.blogg.se/
Postat av: sanna

hahahhahahahha kuliga bilder älsk <3

2010-07-26 @ 20:09:56
URL: http://sann4a.blolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0