Trevligt besök

Vilken härligt fredag det är, trots vädret!
Min moster och hennes glädjespridare till sambo-man-livskamrat, vad man nu kallar det har hittat hit till denna underbart varma stad idag. Från Dalarna kommer de. Senare idag anländer även min kusin, deras son, hit.
Kusinen Johan och mannen Stefan ska ut och fiska imorn till fjälls så de stannar inte länge här i staden, men min moster stannar. Det är ju trevligt med en massa besök, nu när de flesta vännerna har lämnat mig här i Kiruna.

En annan lycka när man får besök av moster, är att hon alltid har med sig massa kläder som hon och min andra kusin inte vill ha mer. Idag var min glädje 6 par jeans, 5 koftor, 5 linnen, 3 t-shirts, 2 par andra byxor och 2 skjortor. Man kan ju inte annat än vara glad! Helst ett par byxor föll jag för..ett par gråa jeans!
Nya kläder gör livet liite lättare att leva lixom!

Hoppas ni haft en bra dag och ha en fortsatt bra kväll! <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv: precis, kiruna, WIHO xD

2010-07-18 @ 14:32:53
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0