Imorn far vi

Resfeber? Nej inte alls. För mycket packning? Jovisst! Imorn drar jag och Ita iväg söderut!
Här sitter man nu och har packat klart de mesta. Och mycket är det! Samtidigt så ska jag ju vara borta i 24 dagar, vilket leder till att man måste ha med ganska mycket packning. Och sen är det datan..dataväskan fick inte plats i mitt handbagage, så jag blir tvungen att checka in väskan istället för att bara ha handbagage. Mycket jobbigt, men mycket, mycket behövande. Datan måste med och kläder måste också med. Japp, då måste jag alltså ha med datan och kläder. Alltså väskor så att allting räcker till. Det enda som oroar mig är att jag gärna vill få min väska incheckad rätt - vilket kan bli problem. Sen vill jag gärna komma på flyget - vilket kan bli problem. Sen vill jag gärna komma av flyget på rätt ställe - vilket kan bli problem. Sen vill jag gärna få ut väskan jag har checkat in - vilket kan bli problem. Sen vill jag gärna hitta tåget vi ska åka med till Linköping - vilket kan bli problem. Sen vill jag gärna komma av tåget i Linköping - vilket kan bli problem. Sen är det nog inte så mycket problem annars. Så det ska väl bli okej!
 Ha det bra tills imorn, när jag tittar in hit igen :)
Jag önskar att någon önskar oss lycka till.. Hoppas vi överlever!


Kommentarer
Postat av: sanna

som jag sa åt ita "om ni håller på att krascha, bli inte rädd". Inte riktigt så då, men det kommer gå fin fint, förhoppningsvis.. :D

2010-07-27 @ 13:56:34
URL: http://sann4a.blolgg.se
Postat av: DONKEN

hittar eller fattar ni inte så finns det ju alltid nån att fråga om saker o ting. det är ju deras jobb att hjälpa till. ;)

2010-07-28 @ 00:50:00
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sanna

uppdatera erat liv där!

2010-07-29 @ 15:51:34
URL: http://sann4a.blolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0