en helhärlig dag

Hade en jättefin dag med min mamma i söndags.
Tänkte skriva "igår" men klockan är över tolv och det är nu tisdag.

Mamma väckte mig hyffsat tidigt då det var soligt. Vi hade förbestämt att om solen är framme på morgonen så skulle vi ta varsin cykel och cykla iväg till badstranden. Drygt 1 mil är det till stranden från stugan i Jämtön, skulle jag tro. Så väl framme på stranden låg vi och solade ett tag innan vi doppade oss första gången i de salta vattnet. Sen la vi oss och solade igen. Förvånandsvärt solade jag i 3 timmar i sträck ungefär. Ett sådant tålamod har jag inte haft förut. Men med musik i öronen var det inga problem att ligga 3 timmar där. Helt underbart skönt!
Sen blev det dags att cykla hem igen.

En helhärlig dag med en liten solbränna!












Dags att ta godnatt!
Och förhoppningsvis är de fint väder imorn så att brännan kan förbättras och bli tydligare!
Out of office, out of work.
Bye and ciao!




Kommentarer
Postat av: mikaela

vad mysigt de såg ut :D

2010-07-13 @ 11:35:10
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv: vi får fa dit sen efter 1a augusti du jag & johanna & ita om dom vill, vill osså bada dääär :D



tog typ en timmma , de gick typ fort (:

2010-07-13 @ 16:34:31
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: DONKEN

brännan brukar ju synas bättre på kvällen efetr ett par timmar, antar att du blev lite röd också, efetr 3 stekta timmar? hehe! det blev jag för ett par dagar sen, det var över 35 grader varmt här då..

så badade du i havet? där uppe vid finland nånstans..? eller mot notrge.? jag vet ju inte vars jämtön ligger..

hur gick det förresten med er bilresa neråt landet i sommar? blir den av?



svar: tack så mycket! det betyder massor att du skriver så fina tröstande ord. och jag vet! 3 veckor hit o dit tycker man, o så hänger ens hela liv på det. ungefär.

meeen jag tror jag hitta lösningen, om man kan skola in vincent 3 veckor tidigare.. jag hoppas det funkar. pöss!

2010-07-14 @ 00:25:11
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv : känns som vi krm skratta för mkt nästan, men de ser jag framemot :D ♥

'

hihi bara säga till så fåru ;) uppskattar gästbloggning, första ggn min blogg blir kul för mig ju ;)

2010-07-15 @ 13:14:24
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0