Dags för en sovpaus

Det har inte vart så mycket sommar de senaste dagarna, och dagarna har inte varit smockfulla med massa intressanta händelser, så jag skyller uppdateringen på det!
Det är dags för mig att lägga mig till ro bredvid min mamma och sova några behövande timmar. Ska minsann upp imorgon för att packa klart min väska till Överum. Blir lite knivigt om man inte får ha med foundation och sånt i handbagaget.. men de borde man väl få? Ansiktskräm, solsalva och foundation är vad jag behöver med mig och eftersom att jag bara ska ha handbagage kanske det inte är okej..?! Ja, vi får väl se.
Funderar på om handbagage nästan är för lite.
Jag ska ha med tusen olika kläder, 5 par skor och dataväskan i själva bagen.
Kan sluta illa!
Sen ska de bara väga tio kilo..vi får väl se!

Tar kväll nu iallafall och tar fram min mobil och pussas lite via den!
 Godnatt!


I lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0