Söndagkväll

Tänkte bara skriva några rader såhär innan jag somnar här i sängen.

Igår hade jag och mina tre väninnor Ita, Mikaela och Johanna - en redigt härlig kväll med mycket sång, mys och bus. Ita hade ju nämligen ett litet kalas såhär i efterskott. Tårta, chips, läsk, godis och blåbärspannacotta. Dessutom varma vitlöksbaguetter till kvällsmat. Inget annat än gott! Singstar var också med på listan, dock inte ätarlistan. En sväng på Statoil hann vi också med såklart! Vi däckade relativt tidigt och vaknade idag relativt sent. Alla var väl trötta efter föregående skolvecka.

Nu har jag laddat batterierna iallafall, och ser fram emot matte imorn. Inte. Måste räkna hemma för att hinna ikapp.. bara att jag inte har något mattesnille hemma som förstår kubikcentimeter till dl och l. Bas gånger höjd gånger längd och glaset vägen 0.34 kg per mm. Jomenvisst. Kan inte den som uppfann matte bara dö? Den personen är nog död föresten. Men då kan ju han (antar att de var någon smart man) återuppstå så att jag kan skada honom. Skulle kännts bra.
Någon annan som hatar matte?

Nog av mig.



Hej


Kommentarer
Postat av: DONKEN

jaaag! fattar fan ingenting. kunskaperna är förlegade och jag är helt urdålig på de. :/

2010-01-25 @ 16:06:51
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: mikaela

älskaar matte. mitt favvoämne, lettt-.- xD

2010-01-25 @ 16:18:34
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: sanna

hahahahahhahaha "skada honom" !! XDDDDDDDDD



JAA fan vad svårt det är med kubikcentimetrar o skit. men njut iaf av det! Vi har ju börjat med matte B nu, t-e-m-p-o stavas det!

2010-01-25 @ 18:39:51
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0