Första januari

Min nyårsafton var hur kul som helst, och såklart så spenderades den med Sanna och Ita. Vi var hemma hos dem och fixade oss, tog en massa fina bilder (dock med Sannas kamera, så hon ska skicka dem), sen var vi uppe på stan bland folket, tittade raketer och hörde min bror och hans band spela. Efter det var vi SÅKLART på statoil och inhandlade grejer. Godis, chips, läsk och också en starrakorv. MUMS!

Vi var vaken hela långa natten och sov hela långa dagen.

Annars idag så vaknade vi sent som sagt och låg kvar och tog det lugnt i en timme. Sen bestämde vi oss för att gå på gymmet. Itas och Sannas pappas kusin jobbar på badet, där gymmet ligger, därför gick vi dit idag, fast att det var stängt. Dessutom, tro det eller ej, så solade jag! Jag som skulle vara den enda (not) i världen som aldrig hade solat inomhus. Men så blev det ej. S och I övertalade mig, trots att jag är rädd för hudcancer och har klaustrofobi! Men det gick bra och jag blev brun(are).

Imorn ska jag till Kalix och spela en match med länslaget och kommer genast hem efter det. Får se om det händer någonting annat imorn. Säkert inte.

Nu ska jag titta runt och sen sova. Vi får väl höras!

Nattens!

I brist på annat, lägger jag in en bild på en mössa jag ska beställa:

Skulle dock beställa den i brun, men den var tydligen för snygg och tog slut.


Kommentarer
Postat av: DONKEN

Du får väl vänta, och beställa den sen isåfall.. :P Ja jag var också rädd för att sola solaeie förr, men de gick över. Jag blev ju lite brun :D hee. Men har inte gjort det på mycket länge nu.. En fråga: hur får man 10 miljooner läsare på bloggen? vavaa? :P pösss

2010-01-02 @ 00:35:49
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: iitaa

älskade nyårsaftonenenenenen!! :D <3



assnygg mössa! :D (a) <33



och jag älskar dig!! :D xDD <33

RANDOM! :D<3 XD

2010-01-02 @ 03:56:57
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: sanna

beställ hem killen med!: D



snygg mössa!



ROCK'N ROLL PÅ NYÅR!!

PUSS!!!

2010-01-02 @ 16:28:54
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0