Lite av de senare dagarna

Har någon saknat mig? Tyckt att jag inte skrivit på oväntat länge?
Jaha! Kul att höra :)

Tänkte berätta lite vad jag har sysslat med igårgår, igår och idag, och så tänkte jag även slänga in bilder från det.

Igårgår hade jag och min fulaste vän Hedda bestämt oss för att umgås på kvällen.
 Det gjorde vi.
Vi åt en massa gott, verkligen MASSA gott, tittade film och busade i snön. Kollade även hockey, där de laget jag hejade på vann och så spelade vi kort. Vi somnade vid 8 på morgonen hemma hos Hedda och sov i några få timmar.
En heltrevlig kväll och natt, med en heltrevlig människa!

Igår var jag ut med Ita en sväng och tog bilder,klättrade i träd och efter det spelade vi kort.

Idag vaknade jag, fixade mig och gick sedan för att möta upp Johanna för att gå på stan. På stan kikade vi runt en sväng, sen skulle vi fika. Ni kan ju bara gissa om fiket vi skulle fika på, var öppet? Nej. Inte då. Varför skulle de lixom vara de när vi ska fika? Det öppnar på söndag. Idiotiskt? Hm. JA! Så vi fick gå på Annis istället. Nyttigt och äckligt. Tvärtom..! Annars idag har jag tränat och tittat handboll. Nu börjas de igen!

Här kommer bilder från igårgår och igår:

(: Hedda :)


Jag leker cool


Vem om inte Hedda?


Mummmms!


Jag är cool

<Ita Å Jag>

Klättrar i träd

Hade även tänkt lägga in lite luciabilder, men det får bli en annan gång.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: DONKEN

HHAHAHHAA ut FART!! XD hedda fes. kuuul :D hahahaa

2010-01-08 @ 17:03:18
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: ZännaH

hahahahahahahhahahahahahahhahahaaaaaaaaaahahahahahahahhahahahahahahhahahaaaaaaaaaahahahahahahahhahahahahahahhahahaaaaaaaaaa



kuuuuuuuuuul!!!!! :DD::D:DD ser framemot alla andra bilder , lucia osv (;

2010-01-09 @ 01:03:19
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Kadri

hahah vad roliga bilder. hur kallt är det hos er ? Här är det nästan -25 grader i dag.

2010-01-09 @ 08:35:24
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv: aaa, men helst på sommarten, utan kyla XD

2010-01-10 @ 20:29:16
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0