Ensamkväll



Kvällen har vart helt ok bra. Jag har suttit hemma framför datan sen 19.30 - alltså mer exakt 7 timmar och 14 minuter just nu. Och inte har jag gjort någonting vettigt eller skrivit med någon rolig människa heller. Ita har vart inne en snabb sväng och vart 'social', men inget mer än det. Förutom att Ita är inne nu då också, men. Ja, vad mer har jag gjort? Tittat Guds Tre Flickor, Andra Avenyn (jag har 4 avsnitt kvar att se), läst bloggar och lyssnat musik. En såndär perfekt kväll när man inte vill göra annat än att bara sitta framför datorn.

Inte nog med att jag har haft det lugnt hemma, jag har haft gott att äta också! Jag blidde hungrig närmare elva och gjorde mig ett riktigt mumsigt kvällsmål. Två skivor av limpa, med smör, tomat, gurka och fläckig korv på. Även en två skålar med cocopops. Som tilltugg under hela kvällen har jag även smaskat i mig en liten chokladkaka och cocacola har funnits till hands hela kvällen den med. Lite lyxigt tycker jag. Lite tjockt också.
Hej*


Kommentarer
Postat av: DONKEN

jag, vill ha en stor blogg, emd många kommentarer, och tillslut tjäna pengar såinihelvete på det. Hmm.. Drömmen, är det. :) Att sitta HEMMA och jobba. Slippa dagis.... :D

Kunna gå ut om man vill, när man är klar. perfekta jobbet.

pöss

2010-01-03 @ 15:47:55
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sanna

hmm annelies kommentar XD



jaa lyx ju! :D

2010-01-03 @ 20:55:32
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: DONKEN

mnmmmh, maaat.. :) ge mig! Jag vill äta nåt nu jag med. Vad ska man käka? :) hmmmm. åt firrepinnar förut. pöss!

2010-01-03 @ 21:44:29
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0