Sannas födelsedag!

Tänkte roa er som har tråkigt en söndag som denna, med ett ännu tråkigare blogginlägg!

Ska inom en snar framtid ta med mig två vänner, Ita och Hedda, på annis och tjocka lite hamburgare och strips. Det ska bli väldigt gott!

Annars idag så fyller min fina vän Sanna 18 år. Stort! Vi har firat henne redan från morgonen, då lillebrorsan Karlsén väckte oss. Då var de dags att väcka 18:åringen med lite sång, kramar och fika. Hon fick öppna lite paket och så. Senare på dagen har jag fixat klart hennes inslagning och ett kort. Av mig fick hon armband. Annars idag har hon fått en bil, ett underbart halsband, en snygg tröja osvosv. En härlig födelsedag, kan jag tänka mig :)!
Du vet att jag älskar dig 'tvilling'! <3

Nu så ska jag och Ita klä på oss, möta Hedda, sen äta. Mums!

Ha en fin kväll! (:




Du är kung!
(: Hoppas du haft en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack sötis! Det var en awesome dag alltså, tack vare er alla! :')

Tack igen för armbanden honEY! :D (med risk för att bli tjatig) XD.!

BIL - brum brum brum! :D

(pengar till bensaaaH?) Noooohhh nohhnoH! Eller jo presentkort 300 kr till OK!:D



<333333

2010-03-01 @ 13:28:07
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0