Övernattning i en hammock

Blidde inte de äventyret som vi hade planerat igår, så de blev inte heller någon uppdatering om den.
Men update om gårdagen får ni ändå.

Vi hade bestämt att vi skulle fara på picknick ut en bit i skogen, till ett fint ställe nära något vatten. Men efter en dels grubblande åkte vi in till Västervik istället där vi gick på stan och sedan åt pizza. De andra åkte någon stadsrunda medan jag och Ita fortsatte i affärer. Likaså min syster och systerson.
Hittade två plagg igår;


Linne 59 :- Vero Moda


Tröja 99 :- HM

Och gårdagens outfit;
 

På kvällen fick jag och Ita en snilleblixt och bestämde oss för att övernatta i hammocken på gården. Bland alla vidriga, äckliga, fula, onödiga och värdelösa småkryp. Ita pratade i telefon till jag fick ett telefonsamtal och pratade tills båda somnade. Gud, så socialt! Sedan vaknade jag av ett sms vid 5-tiden och upptäckte 2 timmar senare att två småkryp tagit över min choklad och då ville jag gå in i huset och sova istället.
Småkryp lever för ingen nytta alls.


Såhär mörkt var det



Rätt så mysigt trots småkrypen


Kommentarer
Postat av: sanna

aw, det såg mysigt ut! :)

2010-08-06 @ 15:10:37
URL: http://sann4a.blolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0