Nattbloggning

Man kan ju alltid fråga sig om ni tycker att de är värdelöst att jag bloggar om allt och ingenting, och att jag istället borde sluta upp med det och blogga sisådär en gång i veckan igen..så att ni får ett relativt intressant inlägg att läsa. Eller så kan ni ju också tycka att det är trevligt när ni kommer in på min blogg och få se ytterligare ett värdelöst inlägg. Jag menar..det är ju underhållning för den lilla stunden.
Ni får helt enkelt tycka vad ni vill.

Jag är trött som ett as och ska snart lägga ifrån mig min bästa vän (läs;datorn) och lägga mig för att blunda i några timmar. Det är en jävla belastning för mig att lägga ifrån mig datorn. Först måste jag ta farväl av någon fin människa jag skriver med, sedan är de dags att sätta sig upp och lyfta datan till bordet. Efter de är jag tvungen att dra ut sladden från väggen och från datan. Tillsist kan jag lägga mig för att sova, men då är jag antagligen varm som en ugn och kan inte somna. Så vad tjänar de egentligen till att lägga ifrån sig datorn? En fråga som man ofta ställer sig i sånahär situationer. 

gOdnatt ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

hahahhaha så jävla bäst! XD

söt lillamy bild! ;)

(vaddå värdelösa kommentarer) x)))))

2010-08-10 @ 12:30:24
URL: http://sann4a.blolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0