Skolångest? Nej, inte alls!

Nu börjar ångesten krypa fram. Imorn är det skola imorn. På måndag alltså.
Orkar jag? Nej, verkligen inte! Orkar inte med matte, orkar inte med NO, orkar inte med dessa värdelösa ämnen. För det är vad de är! Vem bryr sig om syror och baser.. precis ingen alls! Less på att lära sig massa skit! Varför inte bara lära sig plus och minus i matte? Och kanske gångertabellen. Men jag kommer förmodligen aldrig att behöva räkna ut hur stor area ett klot har. Och OM jag, mot förmodan, skulle behöva ha reda på arean på ett klot så söker jag väl på internet hur man gör de. Eller ringer en klotberäknare. Att lära sig matte är överskattat! Låt ungdomar ha ett roligt liv! Istället för att trycka i oss massa skit!

Så... nu har jag lixom sagt mitt.

Skulle egentligen bara säga att jag har de finfint. Sitter med Sanna och tjockar bulla, och snart ska vi dra ut med bilen runt stan i några x antal timmar.
Vi har gymmat både fredag och idag och det känns förpillande bra! Nu börjar vi kanske komma igång! Och inte nog med att vi tränat 2 dagar.. JAG VILL TRÄNA MER!
Livet är ganska härligt just nu!
 Men den känslan försvinner väl på måndag...




Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo , det funkar också! men mjölkchoklad, det är lite bättre! ;)

och har jag sagt det? du är snygg!!!

2010-04-11 @ 13:12:31
Postat av: sanna

förpillande rolig helg, puss på dig! :D

snygg e du och jag vill våldta dig i stjärten! :D

jag med, träningssugen som fan. (dock inte boxningen) -.- K*k

2010-04-11 @ 14:31:41
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: johanna

åh va fin bild! :)

2010-04-11 @ 20:47:17
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0