Coopertestet!

Klarade cooper-testet. Alltså slog min förra tid. Jag tänkte att jag blir glad ifall jag iallafall slår min gamla tid med några få sekunder, men det gick över mina egna förväntningar. Så nu är den ångesten borta om kvällarna! Skönt! :)
Första varvet började jag och tänkte att jag måste börja med ganska högt tempo för att inte komma runt så segt. Upp till 4:e varvet peppade jag mig själv men efter 4:e varvet blev det svårt att vara positiv. Men viljan är väl ungefär 50 % av allt man gör, så jag fortsatte ändå att peppa mig själv, tänka på bra saker, ta stora steg osv. och det gick bra! Just nu är jag bara så glad som man kan bli och nu kommer jag nog kunna somna om kvällarna. Har varit nervös inför testet - fast att det inte är en sån stor grej - men jag är en tävlingsmänniska och vill alltid vara bättre än innan.

Snart är det Idol och gud så roligt! Ska ta en dusch före eller efter de, sen måste jag skriva engelskaläxan som ska redovisas imorgon och måste därmed lära mig den utantill. Sånt är livet!

Men nu ska här lyssnas bra musik och det blir troligtvis inget mer bloggande för mig idag så har en skön kväll! (:

Brist på bilder, så varför inte på min finaste släkt?! :)

!Världens bästA!
:) Storesyster - Systerdotter (:

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha, fattar inte riktigt hur du har lyckats ;o :D

2009-09-11 @ 09:14:27
URL: http://saandrar.blogg.se/
Postat av: kadri

sv. vad bra att du är inte långsint. Det är jag.



Ok. Nu är jag dum men jag vet inte vad cooper test ä men jag antar att man ska gratta såp GRATTIS !!!

2009-09-11 @ 19:20:22
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0