Sommarn är så långt borta.

Konstig dag idag. Började PISS! Tappade allting jag höll i överallt på morgonen. BAM! Dagen var gjord. Det var som förutspått att dagen skulle bli dålig. Prov/läxa på morgonen, inte alls svårt - kändes det som. Svarade på alla frågor, och svarade förhoppningsvis rätt. Sen var det bara tråkiga lektioner resten av förmiddagen. Efter lunch var det sista lektionen - syslöjd. Dödstråkigt att brodera, så den lektionen var inte heller för bra. Efter skolan hade jag planerat med mina väninnor att besöka våran stora stads centrum och ta en fika. Chokladmuffinsen var äckliga, jag var arg på mina vänner, och samtidigt som jag skrattade - grät jag, bara för att. Jag grät inte glädjetårar, men inte heller tårar som att jag var ledsen. Jag var bara trött! Trött, less, irriterad och glad på samma gång. Vi fikade färdigt och sen traskade vi vidare runt. Då blev allting mycket mindre jobbigt. Vi provade skor, kläder, bälten, underkläder och allt slutade trots allt i glädje. Visst låter jag deprimerad. Nej, så himla farligt var det inte - jag var och är bara trött.
Träningen gick sådär, humöret var inte det sämsta iallafall. Efter träningen skulle jag vara med mina väninnor igen, men jag kände att jag inte orkade. Jag har istället suttit hemma framför datan, med en kexchoklad och samtidigt kollat idol. Tog nyss en varm dusch och nu är jag, jag säger det igen, väldigt trött. Hoppas att det inte blir lika svårt att slita sig från datan idag. Jag behöver verkligen en lång och skön sömn inatt.
Jag ber om ursäkt till Ita,Johanna och Mikaela som stått ut med mitt humör idag. Ni är fina ni <3

Ja.. Vad ska man säga? På med pyjamasen, ta en tugga kvällsmat, borsta tänderna sen sängen. Vi får se hur de går. 


Du är den finaste jag vet!

Det två första veckorna på sommarlovet!
De var helt fantastiska. Bra väder, spenderade hela veckorna med min bästa vän, stod på händer i solen, hoppade matta, åt mycekt glass och var allmänt lycklig.
Skolan ger en ångest.
Snart är det vinter och nästa sommar är  långt borta.

Sovgott allesammans! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: iitaak

jaa, vad ska man säga.. ditt humör var ju inte det bästa. men det är väl sånt som händer :_p

fettniceiga veckor detdär! :D <3<3

men nej... jag gillar inte bilden. jag ser ut som ett smörpaket -.- >.<

2009-09-22 @ 22:05:08
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: kadri

Bästa kompisar står ut med det mesta för de känner dig och vet hur bra vän du är.



sv. Nej, det gör de vist inte.

2009-09-23 @ 09:34:01
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: zännah

haha du hade cp sär på ita, fick några hat-sms HAH XD för det är hon värd!



Ja men sommar 2010 blir jag sprallig av att tänka på XD



<3

2009-09-23 @ 16:47:16
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: sandra

åh, bilden är ju skit härlig! sommarkänsla, heeelt klart! :) <3

2009-09-25 @ 18:32:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0