Lunchrast.

Lunchrast. Kan väl inte säga mycket mer än att jag hatar blodpudding. Jag har hemska minnen från när jag blev magsjuk efter att ha ätit det när jag var liten. Jag ska inte beskriva smaken eller känslan för eran skull och ska istället berätta någonting annat.

Vaknade idag och var trött som ett fån men steg ändå upp från sängen. Vädret var regn för ovanlighetens skull, så jag kände att jag inte ville springa. Dels därför, men mest för att vi har gympa först sista timmen och vill helst duscha ganska snart efter man sprungit + att jag var redigt trött. Istället ska jag vara hurtig och springa ner till fotbollsplanen där våran idrottslektion ska hållas och sen dessutom springa upp för den långa backen till skolan igen. Det tycker jag är lite bra ändå :)

Vi har vart på någon slags föreläsning om framtiden och vad man ska välja inför gymnasiet och det. Framtidståget tror jag till och med att det kallades. Som det känns idag så kan jag tänka mig att välja Barn & Fritidsprogrammet för att jag älskar att vara kring barn och vill utvecklas inom det så att säga. Jag känner inte för att vlja fordons där man lätt får ett jobb efteråt, har världens framtid och tjäna miljoner. Som det känns nu så hade jag vela jobba med funtionshindrade barn, talpedagog, personlig assistent eller någonting sånt. Hur det blir med det vet jag inte, men Barn och Fritid är nog ändå det som känns starkast nu. Många hör man säga att Barn och Fritid är ett program för lågbetygare och för sånna som vill ha det slappt de sista året. Visst, så kan det ju också vara men jag hade vela välja det för att det känns bäst för mig, inte pga av några betyg eller för att jag vill slappa. Sen vet jag ju inte vad jag i slutändan väljer men som jag tänker nu :)

Back to skolan igen då. Gick hem för att äta Coco Pops men fastnade här. 10 minuter på mig, hörs :)


Kommentarer
Postat av: sanna

blodpudding smakar ***. ;s



FIN bild! :D



ja du skriver så fint och bra såå i die! :) bf är najs! man känner ganska bra vad man egentligen vill faktiskt! :D (Y)<3<3<3

2009-09-07 @ 19:01:00
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: sanna

(om du inte känner det nu, så kommer det förhoppnings vis!) :D

2009-09-07 @ 19:01:44
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0