Lite uppdatering.

Datan har min bror haft på lan till onsdag och efter onsdag har jag inte haft någon alls lust att blogga. Tänkte bara uppdatera mig lite men inte allt för mycket. Därför har jag inte heller kommenterat på någons blogg, eftersom att jag inte läst inläggen pga av att jag inte suttit vid datan.

Min vecka har vart sådär. Ganska jobbig när jag tänker tillbaka. Mest pga av försovningar på mornarna, tråkiga lektioner i skolan och har vart trött hela veckan. Men idag är jag pigg.

Igår var en fin fredag iallafall. Busade med mina fina ungar Myra-Li och Lykke efter skolan. Sen var det träning på sporthallen och det var bara att ta sig dit även fast min trötthet kämpat sig in i benmärgen. Efter träningen blev det en snabbdusch sen kom mina fina väninnor Johanna och Mikaela förbi mig ganska sent på kvällskvisten.  Det blev en hel del prat och skratt i ungefär 2 timmar, sen var jag tvungen att skicka hem dem. Jag skulle nämligen se film med min mamma.

Män som hatar kvinnor blev kvällens underhållning och den var riktigt bra. Idag blir det bio. Då andra filmen av Stieg Larsson Flickan som lekte med elden. Ska bli mys med bio och en påse godis.

Nu ska jag spela gitarr, skriva på msn och dricka cola. Hur bra låter inte det egentligen ? :)


Maine favorite flikker!
Dödsblicken: Mikaela
Bakhuvuderna: Johanna och Tida
Småflinet: Ita
Hänger inte riktigt med-blicken: Sanna

<3

Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHAHAHAH , klockren bild x) min min var nog värst xDXD

tack för igår häjrtat <33

2009-09-19 @ 15:52:50
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: sanna

hur ful ids jag bli egentligen? :D

2009-09-20 @ 18:10:39
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0