Inte SÅ mycket plugg :)

Dagen idag i skolan har vart riktigt bra. Mestadels trivs jag i skolan och tycker att det är roligt. Allt då utom Naturskit och sånt. Lektionerna brukar ju vara ganska roliga, eftersom att vi är en sån klass som driver dem flesta lärare till vansinne och skämtar till det mesta. Enligt mig är våran klass nog den bästa av alla klasser någonsin så därför trivs jag i skolan. Jag har de roligaste klasskamraterna, de flesta lärare är dugliga och allt sånt. Fast ofta är man less på skolan. När läxorna ligger på hög, ordet prov ekar i huvudet och att stiga upp på mornarna är en plåga! Men ändå så trivs jag! Det finns så många som blir mobbade i skolan eller bara inte trivs i sin klass, då måste det vara jobbigt! Så jag är glad att jag har just min fina klass :)

En sak som betydde lycka för dagen var att det inte alls var så mycket pluggande som jag trodde. 12 sidor hade jag räknat med, men vi ska bara kunna svaren på ungefär 20 frågor som vi jobbat på i skolan och lite till i något häfte vi fått. Har inte pluggat alls idag så det är nog dags att börja nu. 2 timmar skulle jag nog tro är ganska bra, om ens det. Sitta vid datan och plugga samtidigt brukar bli ungefär 70-30%. Provet skulle visst bara innehålla 10 frågor, så det ska nog bli bra!


Fast ingenting går ju upp emot sommar! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: GOOOOODIIIIIIE! jaaaaaaaaaa du är för söt! :))

2009-09-21 @ 21:11:52
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0