Stockholm i bilder!


Tåget


Hotellrum


Observera att på första bilden tror man att jag är längre än Hedda.
Sen kommer den bistra sanningen..


GLOOOOOOBEN!
Tilda var som ett barn när hon upptäckte den stora bollen


Hedda och Tilda hade måttligt roligt


Puckon!


Min nya tröja <3
Jo, pojktröja.
200 :- HM (tror jag)


HAHAHAH SÅ J*VLA FULA!


Myyys :D

Som jag inte kanske skrev, delade jag, Hedda & Tilda rum..
Vilket ni kanske förstod av alla bilder förståss. Men någon var ju tvungen att ta bilden, så Hedda fick göra de.


Liza på arlanda! Tumme upp!


Jag var typ bäst på att åka flygplan! :D

Lyckad vistelse i huvudstaden trost att vi förlorade.

Nu ska jag ta mig i kragen och gå till mamma.

Det är en ny dag imorn och jag ska vara sista dagen med gullungarna på dagis.
Hur söta som helst och det finns ju ingenting bättre än ungar. Hade önskat att vi hade PRAO en vecka till, minst!

Myra-Li & Lykke har varit hemma hos oss det två senaste dagarna när jag kommit hem från PRAO:en så jag har haft ungar kring mig hela tiden.
Och såklart är mina egna nissar bäst & ingen slår ju dem!
-
Vilket leder till en bild på dem:

Ni är det dyraste i världen, mina hjärtan <3
Helg imorn! :D

Natten!



Kommentarer
Postat av: sanna

roliga bilder! :D har jag nångång sagt att jag älskar din blogg? :D

2009-10-18 @ 02:30:30
URL: http://http:/sann4a.blogg.se
Postat av: michaela

fina bilder, saknar ! <3

det är himla roligt att följa din blogg när du alltid laddar upp bilder. :) puss hjärtat <3

2009-10-19 @ 16:18:20
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0