Pysseldag :)

Fick lite tid över nu, så jag sätter mig här för att blogga.

Dagen har jag mestadels spenderat med min syster och hennes familj. Eller egentligen är det inte bara mestadels, utan hela dagen.
Vi träffades uppe på stan då min mamma, "mommo", tog vagnen med Myra-Li och lillebror Lykke i,och jag och Tessa fortsatte mot deras hem. Vi hade nämligen planerat att pyssla ett tag, utan att bli störda av något barn, så mommo´n fick vandra runt med dem ett tag. Vad jag pysslar med är till viss del en hemlighet. Det enda jag avslöjar är att det är en julklapp till Ita. Förutom pyssel så har vi ätit makaroner och köttfärssås när alla kom hem, druckit lite cola, sovit en stund, busat, blivit nerspydd av bebis, tittat Sailor Moon på datan och haft lite kvällsgymnastik jag och Myra.

Jag skäms över att säga det, men jag har faktiskt inte fotat någonting alls idag heller . Fast att jag ville göra de, då jag och min syster inte hinner umgås så mycket bara vi, men jag glömde såklart kameran hemma när jag gick för att möta henne. Jaja, livet går vidare :)

Tack för en fin dag söstra mi! <3


En äldre bild blir det iallafall :)


Kommentarer
Postat av: sanna

söt bild! :D

2009-10-29 @ 21:32:32
URL: http://http:/sann4a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0