Några prov bara.

Egelskaprov, No:prov, Hk:prov, Ergonomiuppgift, Franskaprov...Inte glömde jag väl att nämna att allt är denna vecka? Fast det förstod ni säkert redan. Det är ju normalt att ha så prov under en veckas tid. Hjärnan hinner ju inte alls sprängas av överbelastning. Inte då.
Men.. Jag ska vara ledig på fredag så jag får nog troligtvis lämna in ergonimiuppgiften och göra no:provet veckan efter lovet. Toppen! :)

Har tränat idag och annars bara pluggat och spelat gitarr. Ingen hemkunskap har jag börjat med än men engelskaglosorna kan jag. 91 glosor som vi ska kunna stava och sånt. Vi ska då plugga in 91 glosor i skallen, men inte ens hälften kommer upp på provet. Även om man kan en massa ord när man har engelska runt sig varje dag - tv, musik osv. Men ändå.

Skitsamma i mina prov nu!
Jag har gjort kvällsfika som jag ska smaska i mig nu :)

Blir kanske, förhoppningsvis, möjligtvis en tidig(are) kväll ikväll, om jag nu sliter mig från gitarren i tid! :)

Nattens!


Kommentarer
Postat av: Michaela

sv om böckerna; jag tycker också dom är lite små sega i början, särkilt "räcker det om jag älskar dig?" men ge dom lite tid, så jävla läsvärda sen ;) haha.

Och jag provade banan i vaniljyoughurt i somras, :) och nu äter jag det nästan jämt, tänker på dig varje gång ;) hah. puss på dig. <3

2009-10-21 @ 15:11:09
URL: http://soniamichaela.blogg.se/
Postat av: Michaela

och föresten, det där om alla prov.. keep going ;) det lönar sig sen.. fast man har lust att skjuta sig ungefär. ;s ;)

det där är min vardag ungefär, ;O ;)

2009-10-21 @ 15:12:25
URL: http://soniamichaela.blogg.se/
Postat av: kadri

oj vad många prov på en o samma vecka.



det där såg ju riktigt gott ut

2009-10-22 @ 10:25:30
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: sandra

huff det där med prov är riktigt jobbigt! man blir ju galen på allt pluggnade ;s inte alls bra att ha sådär mycket! :o

2009-10-25 @ 12:07:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0