Helgen som vart :)

Tänkte att jag slänger in bilder från förra helgen, helgen som var alltså. Innan det blir lite sent för att blogga om helgen, just den helgen.


Bada måste man!


Annars är man smutsig.


På G till Empes!


"Fin"middag


Natt

Som ni ser så har helgen bestått mestadels av Ita.

Fredagen tillbringade jag dock med min mamma, och vi hade det så mysigt. Vi tittade idol, åt chips & Polly, tittade en film och jag sov såklart i hennes säng. Ingenting slår nog det, att sova med sin mamma. Man blir som så liten igen, det känns som när man var 8 år. Jag gillar det. När det känns som att man är mindre än vad man är. Då verkligen ingenting var värre än att man inte fick just den dockan man ville ha.(Jag ville ha en mörkhyad babyborn, men fick en ljushyad i julklapp. F*ck den dockan. Haha!)

Började lördagen med att rensa igenom mammas garderob och hittade mig några fina saker. Sen vek jag alla kläder i min garderob...för att skryta lite!

Resten av lördagen tillbringade jag med Ita. Vi var på stan, badade (såklart), köpte hamburgare och hade det mysigt. Mitt rum fick såklart vara stället att vara på. Vi tände ljus och satt och skrattade mestadels under våran sena middag. Spillde cola, rapade och sånt. Ni vet. Sånt tjejer gör hela tiden, som inte killar vet. Hähä!
Sen tog vi såklart en sväng förbi statoil, där vi även skaffade oss sällskap. Mikaela, Johanna, Thomas och Stig.
Nog hade vi det trevligt alltid.

Jag och Ita avslutade kvällen med att titta film. Gissa vem som somnade? ;)
VISST ÄR JAG FÖR ROLIG!? :D
Vi hade en fin helg iallafall :)


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: tack .. men är INTE nöjd x'D

2009-10-08 @ 10:38:55
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: sanna

SATE VAD LÅNGT HOR DU HAR FÅTT

2009-10-10 @ 19:27:36
URL: http://http:/sann4a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0