Grattis Ita.

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg här innan jag ska åka till min mamma.

Stockholmsresan var bra, rolig, jättekul och trevlig. Allt var helt jättebra, bara att vi förlorade alla 3 matcher, suck!
Köpte en pojktröja, till mig själv - kanske, för 200 :- på HM.

Inga bilder från resan idag då kameran är hos mamma.

Prao på dagiset Fjällsippan hela veckan. Det är kul och barn är väl alltid mysiga.
Förutom allt snor, skrik och kläng. Men annars är det skitkul! En liten kille är som förälskad i mig, resten är efter Ita.
Grattis Ita, äntligen är du bättre än mig i nått. Skoooooja!

Nej, nu till mamma och spela gitarr och kanske plugga.


Long time ago! Hähä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0