Blogg i ett år.

Först måste jag bara säga att det är roligt att höra att ni som läser tycker att det är roligt att läsa min blogg varje gång jag uppdaterar och bara att ni kommer in hit varje dag är ju en bra sak i sig.

Nu är det såhär.
Jag har bloggat i över ett år nu, den 14 oktober 2008 tror jag mer bestämt att jag drog igång bloggen, då med inlägget Välkommen till min nya blogg!
När jag på riktigt började skriva lite mer seriöst än innan var på nyår. Mitt inlägg Välkommen 2009 :] (eller nåt sånt) var väl där hela bloggen skaffade sig lite läsare, eller jag skaffade bloggen, eller vad man säger.
Det var ett av mina nyårslöften - att få min blogg att ha över 10 unika läsare per dag. Inte så högt mål kan tyckas, men för mig var det mycket då. Men nu har jag iallafall nått det målet, vilket jag gjorde ganska snabbt.
Det som jag vet läser min blogg är väl mest mina vänner sen är det inte många fler utöver det.
Är du någon som följer eller läser min blogg då och då kan du ju lämna en kommentar så jag vet. Hade varit kul att veta. Även om du heter Sanna eller Johanna så kan du lämna en kommentar, fast jag vet att ni läser.
Det jag egentligen skulle komma till var inte att det skulle vara kul att veta vem just du är som läser detta nu, utan det jag ville komma till var att jag inte vet om jag ska fortsätta blogga.

Jag läste på Stina-Lee´s blogg ett inlägg om hur mycket hon skrivit, hur hon kännt och allt. Nu är ju inte jag en offentlig person på så sätt med över tusen läsare per dag, men ändå känner jag ibland viss tvång till att blogga. Jag känner att dehär måste jag blogga om, men innan jag bloggar om det måste jag blogga om dehär. Sen måste jag göra det och det och det och det. Det känns ibland som att jag bloggar fast att jag inte har lust. Bara för att jag borde lixom.

Sen skrämmer mig tanken lite när jag tänker på hur många timmar jag slösar på bloggen, och på andras bloggar, som jag egentligen hade kunnat göra någonting annat för. Vara med familj, vänner, skolarbete, träning osvosv.

Jag vet faktiskt inte när jag slutar blogga, men jag ska iallafall blogga året ut, så att jag har bloggat i ett år. Bloggat riktigt i ett år. Sen kanske jag lämnar bloggandet bakom mig, startar en ny, eller någonting annat.

Nästa år flyttar många vänner från stan. Eller många och många kanske man inte kan kalla det, men de som är bland mina närmaste. Då hade det vart kul att ha en blogg där de kan läsa vad man gjort, gör och vad som händer ungefär. Vi får se hur det blir med den saken. 2009 ut iallafall! :)


Gnatt!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag följer din blogg.. ;) (a)

och tkr verkligen inte du ska sluta :)

2009-10-19 @ 22:50:27
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Donken

Jaa, gör det så man kan titta lite och kanske få inspiration :D hihi..

2009-10-20 @ 00:39:14
Postat av: Tess

En trogen läsare är jag! å myran såklart, kikar in ibland för att "hålla koll" på moster sin! Myran är ett big-fan av dina bilder =)

2009-10-20 @ 11:38:58
Postat av: Amanda :)

Jag tycker om att läsa din blogg, så jag tycker verkligen inte att du ska sluta blogga. men det är ju upp till dig. Du är bra på det :)

2009-10-20 @ 13:02:20
URL: http://isakssyrra.blogg.se/
Postat av: TILDA, (den bästa med andra ord)

jag läser din blogg bajsunge! :)

2009-10-20 @ 15:22:22
Postat av: sanna

HAHAHHAHA känner mig hedrad! :D

din blogg e best! :D bethoven är bra, hejdå!

2009-10-20 @ 20:59:44
URL: http://http:/sann4a.blogg.se
Postat av: Michaela

jag läser också din blogg, :) hoppas du läser min också , ;) och du ska verkligen INTE sluta. du skriver så bra och intressanta saker, och har alltid jätte fina bilder. :) puss på det, hjärtat. ;) <3

2009-10-21 @ 15:22:27
URL: http://soniamichaela.blogg.se/
Postat av: kadri

läser din blogg så ofta jag hinner. tycker att den är intressand och du har bra värderingar och sen är det ju roliga bilden med dig och dina vänner. tycker att du ska absolut fortsätta o blogga om du hinner. det är ju altid inte lätt o hinna med så klart.

2009-10-22 @ 10:30:29
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: LIZA.

JAG LÄSER & SLUTAR DU BLIR JAG ARG! :-D

2009-10-26 @ 12:27:45
URL: http://lillizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0