Skrämma folk sådär

Det var visst ingenting nytt det om jordens undergång. Läste på Google nyss, ett inlägg från 29 januari, om samma undergång. Jag vet inte vad jag ska tro. Tycker bara att det är onödigt att skrämma människor (mig) hit och dit med en massa strunt om undergångar. Jag menar.. hur många gånger har man inte hört det förut? Men dehär kändes större på något sätt. En film kommer snart på bio om just det och det årtalet ekar i ens huvud. Hellre får man en chock av att jorden håller på att gå under (tror jag) än att man vet att "om 3 år och x många dagar kommer jorden gå under". Vem kan leva fullt ut då lixom?

Äh, jag vet inte. Nu ska jag inte tänka på det mer, utan läsa en av mina tidningar jag fick av Tessa idag.

Godkväll! :)


Saknar min bajsunge <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: jo, det är härligt! Men själv tycker att det är roligt att träna på badis ;)



Och nåååh vad söta bilder på dig och myra! :) Och så blundar hon på puss-bilden också, nååh! SÖTT! <3

2009-11-05 @ 17:07:21
URL: http://[email protected]
Postat av: sanna

håller med, scary! ja man kan ju gå på bio och kolla HUR vi kommer bli dödade. YEY årets idé!



smäll på käfta ska dom ha!

2009-11-05 @ 17:22:48
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0