5 november. Dagen innan 6.

Hemma idag igen. Min sjuka ska visst aldrig gå över. Nu är det inte feber mer, men hosta och snorig näsa. Min livssituation kan inte bli bättre.

Imorgon smäller det! De som vet, de vet! De som inte vet, får veta! :)

Ingen skola för mig imorgon heller. Ska försöka att bli frisk innan jag börjar ränna ute. Eller man ska ha två feberfria dagar innan man går till skolan igen och jag har ju inte feber idag.. Vilket betyder att om jag inte har feber imorn.. så kan jag vara med Ita senare på kvällen. Huja vad jag är smart!

Nu ska jag spela Peggle, har ändå ingenting att skriva om. Jag gör ju så mycket om dagarna nu så att säga.


Jag vill ut med klassen nu och tälta! Fick värsta lusten att bara umgås med alla.
Man får abstinens såhär efter flera dagar utan umgänge.

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv : hihi vet itne, tack :D <3

2009-11-05 @ 21:24:30
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0