Utkast: vilken bra ...

vilken bra dag det har vart idag. även om humöret har svängt lite hit och dig då och då. i skolan har det vart trevligt till viss del, men också jobbigt.

skolans höjdpunkt idag vart faktiskt när jag fick en present av min kära vän mikaela. jag fick ett armband som hon gjort alldeles själv. ett jättefint med små söta väskor med blommor på och några stenar/pärlor i olika färger. det perfekta är också att den passar perfekt! inga armband passar bra på mig, alla är alltid för stora. men icke sa nicke, denna satt som foten i skon. och mikaela, du ska veta att jag tycker om den hur mycket som helst och är vädligt glad att du tagit dig tid till att göra den till mig. tack så mycket! jag älskar dig! <3

efter skolan var jag för ovanlighetens skulle hos tandläkaren. min tand var visst på plats men jag skulle ha tandställningen till skolavslutningen och sen sluta använda den. till hösten sa han någonting om en ställning för att få alla tänder på plats, och jag hoppas att jag verkligen inte får räls. tusan va dödlig ful jag skulle vara i räls, jag kan inte ens tänka mig det. hoppas det blir en osynlig tandställning isåfall, snälla tandguden, snälla! :'(

efter tandis var jag med mina finaste vänner ita ~ johanna ~ mikaela :) vi fikade på staden. j & m åt mackor + att jag åt j´s rester av mackan, degparten som hon nog skulle kallat det. ita åt en muffins och förutom j´s macka åt jag en dammsugare. en dongdang.. xD

sen skulle jag förbi min syster och lämna myriis snygga reebokskor. det blev att stanna där ett lite längre tag. vi fikade gottis och jag busade en hel del med myriiis. sen skjutsade tessa mig til träningen och ja, sen har ja bara tränat. var ganska kul faktiskt, iallafall slutet :) sista träningen med 94:orna. sorligt men sant. samtidigt roligt att börja träna med 93:orna. vi kommer utvecklas mycket! :)

efter träningen (jag vet inte varför jag ens orkar skirva hur mycket som helst) kom jag hem och kom på mitt och itas lilla löfte. minst 100 sittups eller armhävningar med spänd mage varje dag i 7 veckor, till skolavslutningen. men jag var verkligen pepp på att göra det så 50-60 sittups gick bra, sen blev det lite tyngre. jag gör på det sättet som jag tycker är jobbigast så att det tar mer. nu vet jag ju inte om 100 sittups per dag gör speciellt mycket för ens kropp, det gör det säkert inte, men det är värt att pröva när det ändå bara är i 7 veckor. & skulle det nu ge några resultat så är det ju bara att fortsätta. men så jag gjorde 100 stycken direkt och funderar på att göra hundra till nu innan jag sover. micke säger ju att man ska göra så många man orkar + lika många igen, för att det ska bli bra. så, hundra till kanske - om jag inte blir för slö. ita hade visst nu gjort 100 sittups OCH 100 armhävningar. vilken tönt. jag tror jag gör 100 sittups till då, innan sovdags.

ja, nä.. hoppas verkligen nu att dessa 200 sittups gör någon nytta, fast att jag just klämde i mig 100 g maraboudigestive. nyttigt & gottt. jag skla börja att bara äta godsaker på helgen kom jag på nu. Nu. förutom om det är fika hos någon rolig person, men jag får inte köpa egen. i 7 veckor borde jag väl klara det. not.

ja, ingenting mer att erbjuda idag. lite egobilder på mitt snygga linne och mig och lite andra bilder - på roliga människor. varsågoda (:


jag älskar er ~


och dig ~


jag drar chillposen..


mitt älskade linne (:


myras finfina skor


älsklingen!


mitt armband :)


närbild. hur fin som helst! < 3

ja, nu ska jag allt sova. min kvällsmat gör sitt i magen nu, men jag ids inte gå på dass. - mer än vad ni ville veta :D


mm, ni förstår ^^

Kommentarer
Postat av: mikaela

aww vad du är gulllig, jag älskar dig <333 asnyggt linne ! och myras skor var läckra ;) tackk för en lyckad dag ! <3

2009-05-04 @ 23:45:09
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: sanna

fan vad gott! :D snyggt armband! :D inte bra att räna varje dag!

2009-05-05 @ 22:52:59
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0