sommarbilder :D

vi börjar från morgonen.

vaknade faktiskt mer exakt 07.47 av att mamma kom in i mitt rum och frågade när jag började. jag svarade att jag började åtta (vilket i detta fall inte var fullt korrekt eftersom att jag visst började 08.10.). då sa hon någonting, som i mina öron lät som mummel och jag hummade tillbaka och fortsatte sova. då upprepade hon mumlet 'jo jag sa att klockan är tio i åtta'. pang, upp ur sängen, på med kläder, in på toa, ut från toa, in på nästa toa, borsta tänder, på med ansiktet och hej å hå till skolan.

i skolan hade vi bland annat hk:provet som jag fick mvg på. sen åt vi mask också, iallafall vissa av oss... 'johannas' grupp som består av henne, amanda och fanny hittade en liten,liten larv i sina jordgubbar och sen hittade de oturligt nog också en HALV larv. då hade någon råkat skära sönder den lilla stackarn. men vi, i 'min' grupp åt i godan ro, fast att vi också tagit av jordgubbarna till våran halvdelikata cheescake. undrans just nu om jag har någon liten kompis nere i magen som inte vet vart utvägen finns, det skulle vara det.

efter skolan var det bums hem, okej inte bums hem. cody jävlades med mig och sprang iväg med min jacka och mitt diadem på skallen, så.. nästan bums hem då. hemma har jag pluggat - eller vad man ska kalla - försöka få in någonting i huvudet samtidigt som man tittar på hundra olika intressanta tvprogram - och tittat på tv då.

tittade på 'Oprah' och det handlade om fallet med madeleine, den där flickan som blev kidnappad i portugal för ungefär två år sedan. så hemskt det måste vara för hennes föräldrar att inte veta vart hon är och om hon lever, och inte minst för henne - om hon nu lever. jag får alltid så många jobbiga tankar och tänker om det skulle hända just den person som jag älskar mest och bryr mig om mest. vad man skulle känna sig hjälplös. jag hatar att tänka så.

sen har jag bara tittat top model, ätit mat och tittat andra program.

vad som fick mig att gå hit och sätta mig istället för att sitta hemma hos mamma och plugga och titta tv var för att jag ville få en liten skymt utav vädret. det kommer säkert bli att mest träna inomhus i kalix men kanske även utomhus lite, så jag ville hinna känna på solen lite.

jag längtar till nästa vecka efter måndag. då har jag gjort so:provet och även om inte det skulle bli ett mvg, har jag iallafall gjort de och slipper oroa mig och känna mig tvungen att plugga. så är det ju bara halv vecka. UNDERBART! då ska jag verkligen njuta av ledigheten :)

ska ta lite sommarbilder från sommrar förut, så att jag bildar lite sommarkänsla här inne vid datan.
















SKÅDAT SNYGGARE ÄKTA ? :o










minns ni dagen? :D ...


















det får räcka :D  -  erkänn ni fick mer sommarkänsla av mig va? :) jag älskar sommarn, och jag älskar alla som står ut med mig på sommarn. jag har världens bästa vänner och världens bästa familj! :) -

nu ska jag fara och kolla talang hos min mamma med min bror =)


Kommentarer
Postat av: sanna

ohh härligt! ;D

2009-05-15 @ 20:04:54
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: iitaa

shit vad fina bilder ! :D och ja, jag dör också..(mitt inlägg;)) älskardig, bästavän ! :) <3

2009-05-16 @ 12:39:15
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: johanna

klart man minns dagen! :)<3



OM 24 DAGAR ÄR VI ÄNNU MER LYCKLIGA... :D

2009-05-17 @ 01:47:49
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0