helgen avklarad

tillbaka hem från kalix.

resan dit, vistelsen där och resan hem har vart bra. jag har trots att vi har haft kul och trots att träningarna inte varit allt för jobbiga - längtat hem till mina vänner och min familj. det är så att man är ju inte rikigt lika bra vänner med lägerkompisar som man är med sina absolut bästa vänner, vilket gör att man ändå inte är helt lika bekväm i den miljön. men träningarna har gått bra och internmatcherna idag gick också bra. bilderna får tala sitt, så lägger jag in lite rader här och var :p


vad ska man säga? xD


jag & trosan


91:an


towe - rebecka


pluggat so.. och den där bilden, vad tusan? xD


amanda, lisa & cajsa spelar upp en pjäs


efter alla träningar och matcher, var jag trött.


hemresa


jag, (hedda), far :D


pappas drog - min drog.

ja, det var typ min helg. det gick som sagt bra där borta fast att jag var förkyld. bara att NU sitter jag här med halsont. men det är morgondagens bekymmer. kanske kan göra coopertesten imorn, om jag inte har ont, annars blir det på onsdag.

min vecka ser helt fantastisk ut. efter imorgon. först ska jag avklara provet. sen så är den toppen.

vet inte riktigt vad som händer imorgon men det lutar nog säkert mot att jag är med ita (?).

sen var det då tisdag - då det också är träning, vet inte rikigt vad - men träning. har jag inte ont i halsen tränar jag.

onsdag. sista dagen i skolan, och ska träffa tess och myra-li. som jag saknar dem! :D

tordag - fredag - lördag - söndag. ställer jag nog in chillhumöret och njuter av livet. hoppas påå bra väder! :D

nä, nu blir det plugg för min del, iallafall en timme kanske. sen sova :)







Kommentarer
Postat av: iitaa

jaa, kul att ni har kul där (: klart attt du inte känner dig som hemma där, men du sa vara glad över att du inte är helt ute.. för ni är ju sociala med alla vad jag uppfattat :) jomenvisst är jag med dig :D vadå, kan man välja vilken dag man gör coopertestet ? gör man det utanför träningen, enskilt eller med laget ? O.o pusskram (: <<333

2009-05-17 @ 22:49:23
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: iitaak



2009-05-17 @ 22:55:06
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: rebeckajohansson ;-

haha jag är seg som tusan efter helgen, somnade idag på engelska lektionen oxå :O haha är du seg efter helgen då? :P

2009-05-19 @ 16:09:02
URL: http://youtakemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0