croobie > torsdag < croobie

min design på bloggen är ungefär den fulaste i världen och dessutom har jag textstilen 'croobie' på mina rubriker egentligen men för er som läser min blogg, ser det bara ut som vanlig,tråkig rubrikstil. varför blir det så, och inte croobie som jag har gjort så att det ska vara? det är bara för mig som den syns.. jag blir så arg.

jaha, då sitter jag här igen - med väskan i halsen och gråten i näven och önskar att jag aldrig kom med. nej, jag sitter här i förkylning, hosta och huvudvärk och tänker på vad jag borde plugga på här näst. hk:prov imorgon vilket gör att jag ska repetera lite innan jag somnar idag. sen var det ju den där so:n på måndag som kommer gå hur underbart som helst. inte. min lärare skrev en lista på tavlan här för någon dag sen om vad man skulle plugga till på provet. alltså borde det bara vara att kunna det som hör till det på tavlan och så klarar man sig. hon kan ju inte lägga frågor utöver det, om hon har sagt att det är det man ska plugga på, tycker man.

lyriken blev klar idag i skolan iallafall. mvg ligger såå långt bort, nästan lika långt som till.. saitta?  mina dikter är jag ganska nöjd med, förutom en oseriös men diktanalysen kan jag på min höjd få vg på. mvgfrågorna.. ska vi inte ens prata om.

ja, hk:provet imorn. hörde att det inte var speciellt jättesvårt så jag hoppas på att kanske kunna klämma ett mvg där. 19/21 skulle gränsen till mvg vara tror jag, så nu ska jag banne mig bara plugga lite till på provet och sen så måste jag få mvg. jag blir deprimerad om jag inte får det. för nu är det så mycket innan sommarlovet och ja, det mesta man gör är att plugga tycker jag, och ett mvg hade suttit fint. så - håll alla tummar i närheten och be för mig :)

idag i skolan hade vi löpning runt sjön på gympan och jag, ita, had, cody & pontus var de som var hurtiga och sprang. dessvärre fick jag hoppa över träningen idag pga. av min förkylning och jag hade velat vara 100 till lägret i helg. och träna ska man nog inte göra när man känner sig såhär krasslig. så jag hoppade över att springa. coopertest på måndag, då vill jag också vara frisk, så vi får hoppas att det lägger sig till lördag förmiddag. :)

så här ser min följande dag ut:
- åka hem till mamma och hämta pengar
- gå förbi ita och hämta upp henne för att sedan
- gå på statoil och köpa onyttiga chokladgodisar
- plugga till hk:n och
- fortsätta med politikskiten till måndag och
- äta godis samtidigt
- borsta mina tänder
- äta ännu mer godis, i sängen
- sova.

nästan exakt så ser min kväll ut. härligt dedär med plugga va? jag vet, lockande är nog ordet.

men då skrivs det väl här mer imorn då, nu ska jag städa kaninburen kom jag på, sen göra min lista. imorn är det talang! :D


vi var och 'fikade' idag.
bilden är tagen för något år sen (:


liten myra :)
 saknar min lilla älskling. skulle egentligen vara barnvakt till henne idag, men så blev det inte.


jag vill ha tårta också, hm.

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi , i look like a pedofil :D



i löööööööööv you!

2009-05-14 @ 22:25:08
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: mikaela

de kmr gå rba, hare skoj där borta ! :) btw, äre i skolan vi har coopertestet eller är de emd handbollen ? :o :)

2009-05-14 @ 23:08:10
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0