tt och en massa bus (:

jah kära vänner. en liten uppdatering om idag och igår får jag nog ta och bjuda på.

igår var det då lördag och dagens höjdpunkt var tt med mina vänner ita, johanna, mikaela, had & cody. vi tittade på när mikaelas bror spelade vid sex sen gick vi och åt på annis.

där tjänade jag 10 kronor på att dricka cola med näsan och så skämde jag ut mig inför massa jobbgubbar. jag råkade sprätta dricka på en av de fyra männen, i ett försök om att härma cody och sprätta dricka på honom. men så bra gick det. så vi gick iväg.

min bror jesper skulle spela med sitt band flashpoint (?) vid åtta så vi var tillbaka på tt när dem började spela. jag tycker att de var grymt bra och det var ös på deras spelning. 3 killar hoppade upp på senen och vildade, sen höll folk på att dansa och hoppa på varann som galningar. det var härligt.

efter deras spelning satt vi i fiket, tittade på andra spelningar och väntade på att jeppe skulle uppträda igen. han och lisa. efter coldspell (stavning?), som jag tycker söög och var tråkiga, spelade äntligen jeppe och lisa. trots att lisa var förkyld och att de bara tränat i två dagar så gick det bra. bara att jag precis slutade filma när jeppe körade, det var skitsnyggt. men mikaela fick med det på film, så hon skulle nog skicka det :)

kvällen avslutades med att vi gick hem och var hemma vid tolv.. jag, ita och sanna  åt kladdkaka och vildade. sen somnade jag vid ett någongång och ita var vaken, hade på musik och jobbiga lampor. sen somnade nog hon också, förmodligen.

idag har jag bara vart med ita. hoppat matta har vi gjort för det mesta. sanna klarade framåtvolt idag. säg hurra till henne! :) - sen har jag sovit och ätit på tre kronor med pappa och jeppe. tjock som jag är.

dessutom skulle jag egentligen ut och springa med had och cody idag, men jag skulle äta när de skulle ut och springa.. så det får bli en annan dag.

nu väntar en väldigt tråkig, jobbig och ansträngade vecka framför mig. no-prov på fredag, plugga till de alltså. hk-prov på fredag, samma där. plugga som tusan. + so-prov nästa vecka på måndag, som jag måste plugga denhär veckan eftersom att jag åker till kalix på läger från lördag till söndag vilket inte ger mig tid till att plugga på helgen. bajs också!!! :s

men nu är det inte länge kvar till sommarlovet. det ska bli såå skönt! :)


flickor på fik.


pojkar på plats.


flashpoint


samma


wild ^^


storebror :)


jeppe & lisa :)




över_trötta

jo- + att jag och ita har sjungit en massa karaoke idag. men det har vi bara filmer på, inte bilder. så jag måste lägga in på youtube någon gång när jag vet hur man gör , och sätta in på bloggen sen så. himla kul alltså :) - jag har en massa filmer att sätta in hit ´ men det händer som sagt när jag vet hur man gör x) nu ska jag vänta till åtta och sen kolla wipeout. vet inte varför. hejs :)




Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahahhahaha kul! XD

2009-05-11 @ 22:40:08
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0