måndag.

Här ska skrivas med stora bokstäver efter varje punkt, ska iallafall försöka. Johanna säger att det är väldigt svårt och jobbigt, men vi testar.

Vilken härlig dag alltså idag. Solen har stekt hela dagen och det har varit kring 17 grader hela tiden skulle jag tro. I skolan har vi inte haft speciellt jobbiga lektioner, men fyra lektioner innan lunch vilket gör att man blir riktigt less efter tredje.

Provet i so idag gick bra. Jag antar att jag inte får mer än kanske vg - om ens det - men det var inte svårt så att det gjorde någonting.

Annars har vi haft gympa, orientering. Jag, Had, Cody & Marcus skulle inte vara med men fick gå sträckan ändå. Jag var inte med p.g.a. min förkylning och min hosta, så vi gick. Gissa vem som har fått färg? JAG! Jag gick med linne hela tiden och idag här mot kvällskvisten märkte jag att jag visst också hade fått färg. Lycklig!

Som sagt hade vi ju coopertestet idag. Jag skulle egentligen inte vara med eftersom att jag inte heller var med på gympan när jag är så förkyld och hostig som jag är. Men jag var med ändå. Orkade inte springa någon annan dag, vilket jag kanske borde ha gjort. Under de tre-fyra första rundorna gick inte luften jag andades helt ner dit vart det egentligen ska, utan stannade i mitten av halsen. Under femte varvet kunde jag andas som vanligt igen med bara lite hosta då & då. (Vi sprang 8 varv). Jag är ändå ganska nöjd med mitt resultat men känner att jag kanske kunnat prestera lite bättre utan denna idiotiska förkylning. Nu i efterhand ångrar jag nästan att jag sprang, för nu sitter jag här med ont i halsen igen, jag hade inte det under eftermiddagen innan testet. Men, jag är nöjd med min tid, iallafall lite :)

Efter träningen blev det att fara hem och äta och senare iväg till Ita. Där satt Dennis i frid och fröjd med massa svart runt ögonen och det visade sig att han hade sminkat sig själv. Han är så söt!

Efter att vi tryckt i oss en massa bullar & kakor skulle vi ut och hoppa. Jag såg till att ite anstränga mig så mycket eftersom att jag inte vill ta i så mycket nu, så det blev mest några volter för mig. Ingenting att ge studs eller dylikt. Men... Jag lovar att ni aldrig sett maken på volter jag gjorde. Ita gav mig så stor studs så jag hade kunnat läsa NSD i luften innan jag landade på mattan igen. Inte nog med det så fick vi med det på film. (Inte så coolt egentligen att få med det på film, eftersom att jag kan ställa mig på mattan här och nu, hos ita, och göra en likadan, men ändå). Inte nog med att vi fick med det på film.. Jag råkade radera filmen! HURRA! -.-  Jag tror inte att det är p.g.a. mig så mycket ändå att den blev så hög. Det beror nog mer på att Ita är bra på att ge studs, men coolt var det!

Nu har jag tagit en varm, härlig dusch och ska alldeles snart krypa i sängs. Nu leker livet igen. Inga läxor eller prov på sisådär.. Ja, tisdag nästa vecka och det skulle bara vara som ett litet förhör, så jag är glad! Längtar till onsdag när jag ska umgås med min käraste syster och systerdotter och sen till helgen, då jag säkerligen hittar på någonting spännande.

Nu bilder från dagens gång :)


Hade liite för mycket tid över på morgonen.


Boysen i skolan :)


Girls i skolan.


cykel på köpet


Och här var det svart :)


Sen bort med sminket.


Färdigt.


Min backflip ;b

Detta inlägg är en dag för sen, eftersom att blogg.se la av igår och ja - så nu fick jag ladda upp några extra bilder som skulle laddas upp igår. Så här har ni gårdagens inlägg :)


Kommentarer
Postat av: sanna

hahahha älsklingen dååå!! :D XD var det faaffa som vart barnvakt eller? XD

2009-05-20 @ 09:35:04
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0