Härlig dag igen :)

Denhär dagen har varit härlig. Jag har i stort sett (sätt?) bara tagit det lugnt. Sov hos Ita inatt eftersom att planera om att sova hos mig inte gick. Annars var jag med Had & Cody hela kvällen igår och vi tittade 'Eagle Eye' och åt pizza. När filmen var slut satt pojkarna vid datan och jag somnade, men vaknade snart av att Ita ringde mig. Gick till Ita vid halv ett någongång och vi satt bara vid datan, sen somnade jag, säkert 2 timmar innan henne :)

Idag som sagt, har jag bara chillat nästan. Gick hem från Ita innan hon ens hade vaknat för att städa och göra i ordning min stoora garderob hos mamma, fast så blev det inte. Jag tog det lugnt, solade - tills solen gick i moln 5 minuter senare, åt glass och sen gick jag ut och tränade. Sprang först upp mot Sporthallskiosken och köpte godis till mamma. Sen sprang jag vidare mot 'Matto' och där sprang jag intervall. 80% 2 minuter, Gå 2 minuter, 80% 1½ minut, gå 1½ osv. Sen tränade jag lite styrke och sprang upp och ner för trappor. I slutet av allt dedär var jag helt utmattad, så jag gick hem stor del av vägen. I slutet sprang jag, ner mot kiosken när mitt hus, köpte ett kort och tog en godispåse.

Godiset och kortet fick mamma i Morsdagpresent. 6 stycken av hennes 3 favoritgodisar och sen lite annat smått och gott. Det fick bli presenten av mig, eftersom att mitt minne var dåligt igår när jag, Sanna och Ita var på stan.

Jag har sovit en hel del idag också. Mellan allt jag har gjort har jag sovit. Kollade mig i spegeln nyss och det är resultatet av två nätter av nästan inget sovande.

Nu har jag ingen lust att skriva mer, och min kamera är hos Ita än, så jag slänger in lite andra bilder :P


Konstig. Jag ÄLSKAR sommarn mest av alla årstider,
men när jag tittar på bilder från Kebne, saknar jag min halsduk ;o



<3

Som Myra igår då. :)
Jag ville inte äta glass, jag var inte på humör för någonting egentligen, men sen fick hon mig att ta en glass iallafall. Efter glassätandet så gick jag och la mig på soffan, medans de andra i familjen åt klart sina glassar. Myra såg mig inte från stolen där vart hon satt men så ropade hon:
-Jecca?
-Ja?
- Jag älskar dig!
- Nåå! Jag älskar dig också!

ÄLSKLINGEN DÅ! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! :D



och jag saknar..... min halsduk! XDDDDDDDDDDDDDD <3

2009-05-31 @ 21:55:46
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0