Torsdag 21 Maj

Sitter här i vid datan och mitt larm ringer just i mitt rum på mobil. Jag ids inte gå och stänga av det utan det får ringa tills det slutar.

Vaknade oväntat tidigt idag med tanke på att jag somnade vid 03.00 igår och vaknade 11.30. Jag skulle egentligen vakna för nu men det var härligt att vakna tidigare.

Dagen har än så länge bara bestått av en massa musik, datasittande och spel på hamsterpaj. Ska nog senare om ett litet tag kanske vara med Johanna och Mikaela. De frågade så snällt så.

Det härliga sommarvädret ute får mig att bli på toppenhumör. Att vädret kan påverka ens humör så mycket är ganska konstigt. På mornarna om det är soligt och varmt ute är det inte ens svårt att stiga upp tidigt, det är svårt att ligga kvar och sova. Däremot om det är mulet eller regnar sjunker humöret direkt och man får besvär med uppstigningen. Så jag är glad att det är sol idag.

Vi ser ju vad som händer här näst. Jag tror att jag ska städa lite i mitt rum innan jag går iväg. Det behövs verkligen. Senare skulle nog Had och Cody också ringa, men först efter 19 någongång. Får se om det blir att vara med dem.

Nu ska jag snart ut i sommarens väder. Ha en trevlig dag! :)



Kommentarer
Postat av: Zarah

jag håller med! :P

2009-05-21 @ 23:23:08
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

Jag vill tipsa dig om en jättebra sida där du enkelt kan få presentkort på klädesbutiker.

Klicka på länken: http://www.freestreet.se/?r=2168

och registrera dig, sen är det bara börja samla poäng och byta in dem mot presentkort.

Det är verkligen jätte enkelt och en superbra sida!

2009-05-22 @ 17:48:44
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0