Sommar 09:s planer (:

Denhär sommarn kommer bli the shit om allt går som jag vill. Jag ska åka till Kangos (SÅKLART! :D) , Saitt (SÅKLART :D), sen funderar vi också på att åka till Piteå, jag och pappa när Karlséns är där. Det hade vart så kul! Sen funderar vi på att bila ner till småland, närmare exakt Överum - min systers familj och säkert jag och pappa. Sen funderar vi också på att åka ner till min moster som bor i Ludvika, där jag inte har varit på typ 10 8 år kanske, jag och mamma. Och vidare därifrån till VImmerby, där jag äntligen får träffa min 'farmor'. Vi kallar henne så, iallafall jag.. 'Farmor i Vimmerby' :)

Jag ser så fram emot sommaren, och nu känns det som att jag verkligen kommer att njuta av denna sommar. Jag är så glad just nu :D  Ska gå och lägga mig nu snart :-D
Natti







Kanosbilder :)

Kommentarer
Postat av: sanna

sommar <3 :Ddu=söt!

2009-06-02 @ 19:28:26
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0