rubrik - okänd

ett sista inlägg innan jag tar och vandrar upp till min mamma och äter mat och börjar plugga. alla mina dikter till dikthäftet är klart och jag är ganska nöjd. nu är det bara 7 frågor av 21 kvar att svara på för att ha chans på vg/mvg. - även fast jag nu har skrivit med ett sånt konstigt språk i analysen så att jag knappast får mer än vg. men det får duga ifall det ens blir det, jag är skolless och vill genast ha sommarlov.

föresten så har jag inte träffat min syster på länge, inte sen torsdag. och framför allt var det länge sen jag träffade myra. så, måste ta paus från pluggandet antingen imorn eller fredag och träffa dem om tid finns från deras sida. får ta och prata med min syster imorgon.

vad ska jag mer skriva? nästa vecka kommer bli så himla bra! nu efter helgen har jag inte någonting planerat helgen efter och vi har bara halv vecka med skolan. det känns toppen! då ska jag hinna umgås med massa vänner och sen också min kära syster också säkert :)

min bror är i stockholm föresten. han och hans klass fick visst pengar någonstans ifrån och slapp betala nästan någonting själv och har säkert toppenkul. var bara tvungen att skriva det.

och på tal om stockholm - vill jag till göteborg (jaha?) med klassen igen. det hade vart så kul!

nej, nu gled jag alldeles bort från ämnet vi var inne på innan, så jag ska sluta skriva nu och gå och äta hos mamma. ska nog dessutom köpa någonting litet att tugga på medans jag pluggar, man brukar bli lite lyckligare då :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0