luleååååå :)

hejsan. idag har det varit en alldeles underbar dag om man säger så. vi vaknade ungefär vid nio idag första gången mamma väckte oss. det är ganska starkt att stiga upp första gången man blir väckt. men vi visste ju vad som väntade oss. luleå! vi klev iallafall upp och åt och sen så for vi ganska snabbt efter frukosten iväg till luleå. i början av hela rundan i luleå så tänkte man hela tiden att man går tillbaka ifall man inte hittar  någonting bättre, men cool som jag var köpte jag den första grejen. et lång snyggt linne. svinsnyggt enligt mig själv och den gick på 149 :- . sen blev det fart i vårat shoppande (enligt mig). ita köpte 3 linnen/tunikor, örnhängen, en bh och ett diadem. själv köpte jag då 2 långa linnen/tunikor, en bh och ett pannband. tillsammans köpte vi två scarfar för sammanlagt 100 :-  jag handlade för 400 :- nästan precis, och ita handlade för 500 :-. själv tycker jag att 400 :- är skitansbra att handla för. inte för lite och verkligen inte för mycket. jag är så nöjd! + att jag köpte ett par vita reebokskor till min underbara systerdotter för 399 :-. inte för att hon får dem av mig utan av tessa, men jag köpte det, så får jag pengar av min syster sen. skitsnygga är dem, skitsnygga! :D

jag är så pepp för sommaren. kan ni förstå hur kul det är att äntligen ha lite sommarkläder att ha under sommaren. nu har jag 4 tunikor kan man säga och en massa t-shirtar och kortbyxor. + att jag tror att jag och tessa kanske ska beställa från h&m. då ska jag köpa lite hemliga saker. såå kul! :D

jag ha rnog aldrig varit såhär nöjd med mina köp från någon av mina senaste luleåresor. men det kanske är för att jag verkligen hittade det jag sökte, eller ville ha. jag sökte egentligen ingenting. förr har det bara blivit att jag köpt för att kläderna ser fina ut, men så ångrar jag mig några veckor efter. men nu när jag bara köpt för 400 :- så känns det otroligt bra :-D fast... jag vill ju köpa vita converse också, det var ju det också. 600 :- dit. jaja, är man rik så är man ;) nu ska vi nog ta en härlig bastu och sen kolla tv. försten, vi har ätit ben & jerry´s idag. OVANLIGT VA ? :D & gott var det! (:

som ni vet, bilder från helgen får ni någon gång under veckan, jag är ju inte på min data :) hejhej

Kommentarer
Postat av: sanna

fan¨vad billigt och bra! :D nice!!!

2009-05-02 @ 22:39:42
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: johanna

DU SKULLE JU HANDLA FÖR MINST 700-1000 KOM VI JU ÖVERENS OM JESSICA!! ;D men du fick ju jävligt mkt för 400 också :) men nu kmr du ångra att du inte slösade mer pengar! ;D

2009-05-03 @ 16:24:16
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0