jämtön (:

gissa vart jag befinner mig.. jämtön :) jag och ita sitter här nu 19.40 och väntar på att klockan ska bli 20.00 så att vi ska kunna se talang. det var mer exakt 3 veckor sen jag såg talang. och jag ser verkligen fram emot det ska jag säga. det har inte blivit av eftersom att jag vart på cuper, men idag så! :D

hela dagen har det vart mellan 19-21 grader i solen och jag och min kära vän ita har vart ute en hel del och jonkat med fotbollen och promenerat. och ja, vad har vi mer gjort.? när vi jonkade iallafall så åkte en liten kille på moppe förbi oss här på grusvägen som vi 'bor' på. han var kanske elva år. efter det svängde han in någonstans där vart det säkert är en gård, och ungefär 2 minuter senare kommer ytterligare tre killar till med varsin cross eller fyrhjuling förbi. de åkte förbi oss kanske 5 gånger när vi jonkade. sen när vi var ute och gick for dom förbi oss ytterligare 2 gånger. det måste vara en ganska stor händelse här, 2 tjejer i linne och mjukisbyxor går runt på byn. YEHA! xD

ja, dagen har väl i stort sätt sett ut så. vi har tjockat pizza, ätit chips och tittat tv den senaste tiden. nu ska vi alldeles snart se talang och sen ska vi nog faktiskt ta en uppfriskande bastu. om det inte är den bästa avslutningen på en varm härlig dag, så säg :)

nä, nu var det nog ingenting mer. luleå imorgon och säker, förhoppningsvis shoppa. om inte min snålhet mig stoppa´. dikt.

hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0