Härliga tisdag :)

Superfin tisdag idag. Både på grund av finvädret och på grund av mitt fina sällskap.

Ska börja med att berätta om min kära underbara skoldag idag. Började hela dagen med ett oförberett matteprov som gick sådär halvt jättedåligt antar jag. Kunde svara på 1 av 5 fördjupningsfrågor resten var som grekiska för mig. Men ett G har jag nog skrapat ihop iallafall. STOLT!

Men dagen blev ljusare lektionen efter. Jag fick MVG på poltikprovet vi hade igår och jag är så lycklig. Nu har jag fått MVG på allt denna termin i so, så nu vill jag ha ett bra terminsbetyg!

Ja, sen under dagen har det inte hänt mycket i skolan. Var och hoppade hos Ita på rasten men inte mycket mer hände innan tre. Det blev ju så fint väder där vid lunchtid så vi passade på att hoppa lite medans rasten rusade förbi.

Efter skolan var mina planer att vara med Rasmus så vi gick hem till honom och började kolla Simpsons the movie. Såklart sov jag lite under filmen, men bara sånadär korta stunder när det inte hände någonting kul i filmen.

Pappa och jag åkte innan fem på apoteket och köpte hostmeducin för båda rethosta och slemmig hosta. Sen var det bara att åka och kika på träningen. De andra spelade volleyboll och jag satt med Carro och Towe och pratade om handboll.

Efter träning åt vi då mat från Annis! Så himla gott.

Sen så... gick jag till Ralle och vi bakade chokladbollar. De smakade göttans men det fick bara plats 3 i varsin mage och ett glad med saft, resten hamnade i frysen igen.

Ja. Sen har jag provat hans moppe. Det var riktigt spännande eftersom att jag inte visste om jag skulle råka söndra den eller bara repa lacken lite. Jag gjorde ingenting av det utan körde som den king jag är. Så lätt var det.

Jag känner att jag skriver på ett ovanligt mystiskt sätt. Jag lixom förklarar allt nog men ändå onoga. Jag radar upp en massa jättetråkiga rader hur som helst och bara skriver på om en massa strunt, men det får gå.

Nu ska jag bara också säga, innan jag sätter in bilder från dagen, att jag avslutade dagen med att hoppa matta med Ralle och Ita på kvällen, åt chokladbollar och kollade klart Simpsons the movie. Nu bilder.


Rast :D


Rast :)


Bästis! vi är lite halvdrogade sådär varannan dag, ja! x)

På träning:

Mongo 1 & mongo 2.


Säkerligen mongo 3 och mongo 4 där. Hedda & Malin


Älskade mat!


Det var visst rån på lappkonsum ? :o


Jag och Lomi. Ralles fina hund :)


<3


Sen vare bakning! :)


Klet


Jag hittade en filurig äggklocka! ;o :D


Nästan klart


FÄRDIGT! :D


Så var det ju dedär. COOL är vad jag är!


The movie

Härlig dag och nu ska jag ta hostmeducin, borsta tänderna och sova. Vi hörs imorn :)


Kommentarer
Postat av: sanna

snygg måppo. :D vrf satt inte du på när ni åkte iväg? =o :D pöss <3

2009-05-20 @ 09:33:40
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0