ganska äcklig x)

har ganska lite för mig just nu så jag skriver lite här istället. så kanske jag förgyller någon annans dag, om det finns andra än jag som har lite tråkigt.

jag ska faktist berätta en ganska snuskig sak om mig själv just nu. jag har inte borstat tänderna på 3 gånger, som jag kallar det. alltså först en morgon, sen en kväll, sen en morgon. alltså, senast fredagskväll - om det inte till och med var morgonen. jag är alltså ganska äcklig om man ska uttrycka sig korrekt. jag menar. jag borstar ju alltid tänderna innan jag går till skolan, SÅKLART. men just denna helg har det blivit att man gått och lagt sig så sent så att man inte orkat, vaknat så sent och sen börjat göra någonting så att man glömt. + att jag måste ha tuggat minst 20 toy under helgen, så man har inte tänk på att man inte borstat tänderna.. fy.

jag ska snart till min vän ita för att hoppa lite matta med mig själv, henne själv och lillebrorsan daniel. jag som tänkte titta wipeout men den är säkert ändå dålig, så jag ids inte.

en sak som är säker är iallafall att jag ska borta mina nötter innan det x)

jo föresten.. om det är någonting jag bör veta om vad någon tycker och tänker om mitt och itas sätt att välja vilka vi  umgås med  så är det bara att säga till så reder vi ut det. istället för att någon av er ska behöva vara ledsen eller sårad eller någonting. fick den känslan av att läsa några rader här på internet. det är så tråkigt om det blir missförstånd eller bara att någon förstorar grejer utan att tänka på det. nu är det ju inte ens säkert att detta handlar om just mig och ita, men jag fick en stark känsla av det. men som sagt, det är bara ta upp det med mig/oss så slipper man massa onödiga jobbiga tankar. bra va?

ja.. nej, om jag nu skulle ta ett glas oboy. låter inte det frustrerande bra eller? kanske till och med tar två glas, jag är ganska törstig. egentligen borde jag ta med någonting gott till karlséns om jag går dit. det är ju så varmt ute så jag tror nästan jag ska dit och hoppa lite. eller göra någonting annat.

antingen är det jag, eller så är det mina näshår... men jag känner en doft av fettlukt. kände de inne på tre kronor och lukten har nog fatsnat i mina näshår. fybubblan!

nej hörni. ska ta ett glas oboy sen fara min kos :) hejs


backflipsss :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

antar att du menar det på min blogg, roligt att du fatta. jag är inte sur eller så :) men du / ni klagade på mig att jag avr med jocke SÅÅ m,kt, okej jag avr de, men jag väljer oxå vilka jag ska va med, dessutom var vi under flytten så dom fåå stunderna jag var med ngn vilket var tre ggr då blev de med jcoke, för jag avr nykär ! då vill man ju umgås asmkt, och jag hade inte brytt mig ananrs, ment tycker inte ni skulle ha sagt till mig om de, för du döljde dedär om moster, och jag avrt ju lessen över de, vi had eju itne vart med varann mmkt då, så drf efter ett tag tog inte jag det så hårt . men hur som helst tkr jag itne ni skulle sagt ngt till mig om jocke. för igår hade vi fyra planerat gå, men sen ksulle dom med- utan att ni frågade, har inget emot dom och tkr det är askul , / var. men tänk er för innan ni klagar på mig nästa gng :) för nu har jag dragit ner på jocke en väldigt massa, och nu känns det som om de var i onödan. är itne sur, var bara tvungen att skriva av mig igår. dessutom dehär en ggn i omklädningrummet kom jag och johanna fårn duschen vi var vi fyra. ni satt o viska , när vi ba ; vad ? :) svara nii ; heemligt, så gör man itne när man e fyra, man tar förgivet som om de är om en själv, men är inte sur för de heller, men vi ska ju säga som de är vill ni / johanna vet inte om denhär kommentaren, bli inte sur på henne, bli sur på mig. och på toan för ngn dag sen kom jag ut ur den stora, så var jag o ita där, så kmr du ; ita följ med mig in, lås dörren. sånt kan man ju oxå missupffatta om man är tre, så gör helst inte sånt, och om man är typ fem st, gör itne erat språk med händerna, för man förstår itne så då kan man ju missuppfatta de oxå, är inte sur, tro inte de, men är ju ärlig. förlåt :) puss.

2009-05-10 @ 20:24:05
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: mikaela

funkar inte att skriva te ngn på msn, så fick bli här :)

2009-05-10 @ 20:25:15
Postat av: tilda

vad om det där internet ? ;s

2009-05-10 @ 20:47:09
Postat av: mikaela

somsagt är jag fortfarande inte sur, men du bad mig vara ärlog eller hur ? nej men alltså ni borde inte klagat på mig då, dessutom skrev jag att de gör ignet, men ni hade kunnat frååga. och så hafr jag ändrat mgi nu, nu kmr vi vara arg på mig, men avr de då. men avd troru själv om man är tre på en toa så går två in och låser dörren och en står kvar där ute, och om två kmr fårn duschen och två viskar, vad troru själv ?.. nej men oekj, var förbannad då, var de :D du behöver inte alls vara sådär ooo kan itne säga ngt när miikaela är med, men dedär är sånt osm många ksulle reagera på. men ksit ire, skit ire helt ! :)

2009-05-10 @ 20:50:56
Postat av: Anonym

jag avr iallafall ärlig, dessutmom har jasg itne märkt att ni försökt lära känna honom , för när jag fyllde år, ni sa ingenting till martin ELLEr jocke, men aja. det är taget nu, glöms bort ngn dag alllting, :P

2009-05-10 @ 21:17:52
Postat av: mikaela

nej jag är för självupptagen så jag tänker bara på mig själv, tänekr aldrig avd jag gör, drf jag är så elak :) men nu har vi ju iallafall pratat om dehär. men då kan ni iallafall itne säga att ni försökt lära känna honom, för då ahde ni kankse addat honom eller ngnting bara, aja men vi har pratat nu iaf, fine.

2009-05-10 @ 21:39:55
Postat av: sanna

fett med nice! :D

2009-05-11 @ 22:38:53
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0