bikiniiiis :)

hade velat beställa en bikiniöverdel :)


denhär är snygg. men då är frågan :)  - är det en sånhär du har tilda? :)


och den här är också snygg. - eller är det en sånhär du har tilda? :)


denhär är också ganska snygg ;b


och denhär :) -

så jag vet inte. vill ha någon av dessa och det lutar mot den andra eftersom att jag tror att tilda har den där högst uppe som jag tycker är snyggast, och det kan vara roligt att inte ha samma :) -
, vilken tycker ni är snyggast? :D , förutom den översta om ni tycker de :D ?


Kommentarer
Postat av: tilda

jag har den längst upp, frida m har den andra, fast i en annan form, fast den färgen och allt, jag hade tagit den rosa , (längst ner isåfall) men det finns kanske andra, med mönster på om du vill ha mönster ? :))

2009-05-10 @ 20:44:43
Postat av: sanna

Nr 2 tkr jag! :D <3

2009-05-11 @ 22:33:06
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: sanna

den andra tänkte jag köpa :p

2009-05-12 @ 14:36:51
URL: http://ssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0