toppensöndag :)

sitter här och tjockar chips och dricker saft - men det får jag faktiskt göra. kom och tänka på att jag har inte ätit NÅGON kexchoklad denhär veckan, sist var i söndags, hur cool är inte jag? :-D därför och för att jag tränat mycket idag kan jag äta detta med gott samvete.

jag skrev ju i förra inlägget att här ska städas och ses narnia. städar har jag gjort, väldigt noga också, dock inte vad jag planerat. men jag gjorde ren buren väldigt, väldigt noga, och dammsugade lika noga. sen mitt i allt kom min syster och hennes familj på besök och då kan ju inte jag bara inte vara med dom, så jag slutade. dammtorkade inte, så det ska jag nog göra här någon dag i veckan. myra var finklädd, nya kläder som tess&carl köpte till henne i luleå. hon var så fin så. sen fick jag henne att stå modell för mig också, även fast hon alltid är de. hon måste känna sig mycket snygg, eftersom att jag fotar henne hela tiden, och om det inte är jag som gör det, så är det tessa :) - hon var föresten också jättevild idag, skrattade hela tiden, satt på bord, fönsterbrädor och vi sprang runt och busade länge.


FÖRE - rummet mitt var smutsigt.
/ om ni undrar, kartongerna efter väggarna har jag för att bea inte ska riva bort allt för mycket tapet ;-)


smutsiga burprylar ;-D


EFTER - nu är det så att jag inte städade rummet på prylar, utan på smuts.
inte ett korn på golvet (y)


rena burprylar ;-)

haha, och justja! min storebror jeppe gjorde någonting som tessa tyckte var äckligt, så hon ropade äckel efter honom när han gick. myriiis och jag satt vid bordet så och åt glass, så terrade jag henne lite, så vände hon sig om och sa äckel. jag och tessa satt vid bordet och försökte hålla oss från att skratta, men det gick inte. det fick ju inte alls henne att fortsätta. - att hon är rolig :-)


glada bruden :) <3


famillluu ;-)


inne i glassen ? :d


modell-myriiis


knasbarnet :)


tränat har jag också gjort. innan själva träningen också, jag gjorde min hemläxa - 200 sittups och armhävningar. sittups är så jävla tråkigt så man ids nästan inte, armhävningar kan va sköj :))

på vanliga träningen var jag och frida två och två för det mesta, vi smekte ut alla med våra skottkärror. vi vann också när v skulle bära den andra på ryggen, och på magen - om man säger 'på magen'.

imorn skulle det nog bli att vara med johanna iallafall. mikaela och hon hade planerat att gå på stan och om jag inte följer med dit, så ska jag till fammo och faffa. har inte vart där på en vecka, eftersom att både fammo och faffa har vart kräksjuka. ska bli rätt nice imorn ändå.

ikväll ska jag inte göra mycket mer än dehära. åka till mamma och säkert kolla slutet av beck, och om jag är busig ska jag nog köpa någon god choklad till filmen :) vi får se (: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0