myra-li är den finaste i världen! :')

sitter här just nu med chips på databordet och ska nog snart ta och lägga mig i soffan och softa (xd). känner mig lite nerdrogad, så fruktansvärt trött.

vi spelade match här med 93;orna igen idag då, mot strömnäs. vi provade en massa olika saker, improviserade lite, för matchen var ändå obetydlig. VI ÄR I FINAL! :-D - vi förlorade matchen idag då, mot dom vi ska möta imorn. med fyra bollar, men det var ändå inte sådär jätteseriöst spel. jag gjorde två mål. brände typ två bollar som jag borde gjort mål på. - jag är inte van att spela med klister, så bollarna åker inte alltid vart jag vill xD.

innan vi åkte ner till svappa var vi förbi ljungbladen som sagt. myriis hade feber, hosta och förkylning - men var ändå lite turbo som vanligt bara att hon fick stanna upp mitt i busningen av hostattacker då och då. men herregud va hon var söt idag när vi kom. en tofs på ena sidan av huvudet och ett rosa linne, och detdär underbara smilet! <33 - och jag fick såklart med det på bild, min älskling! :')

hon älskar 'höjdarna', ett barnprogram, men som det också finns böcker om. figurerna ser konstiga ut, ungefär som 'allramest' och när vi blädrade i hennes nya bok, sa jag 'KONSTIG' och slog huvudet i sängen, och att hon skratta!! - jag älskar att höra henne skratta, ett sånt där riktigt asgarv. det är det bästa som finns! :)

efter visiten hos syster m. familj så åkte vi hem, åt mat och jag sov ett tag - sen var det då matchen. sen har det inte hänt mycket mera.

nu ska jag nog bara ta och ladda upp några bilder från dagen och sen läsa i soffan. bara att jag hatar att ladda upp bilder på datan, även om det går fort, så är det jättejobbigt..


morgonen - mongosen


så kom vi då till min underbara systerdotter!! <3333


att hon är underbart söt!!! <33, att jag är stolt över henne! att hon är det finaste jag vet!! <3333333333
alltså, jag älskar bilden, ÄLSKLINGEN DÅ!!!! <3


myyyys <3 (:


jag har påsar under ögonen - men vi slår alla ändå! :')


sen ville myra fota mig, när jag alltid fotar henne ;b


som sagt var hon sjuk, och det syntes på ögonen.


sen ville hon inte va me. men jag tog kort ändå -v

det får vara allt för idag, nu ska jag läsa min bok, och pappa ska dessutom in så jag måste kila. imorn blir det då final. GRYMT roligt! önska oss lycka till! (:


min bok då ;-)

hejs

Kommentarer
Postat av: sanna

fina bilder. :) <3



älskar när du sätter in mtk bilder! :D

2009-03-29 @ 12:58:36
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: tilda

lycka till! :)

2009-03-29 @ 14:26:40
Postat av: tilda

lycka till! :)

2009-03-29 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0