en lite ovanlig torsdag :)

idag har jag vart med tilda och sandra, och hedda om räknas. tilda och jag bestämde att vi skulle umgås på förmiddagen och hon kom upp till mig, där jag hann duscha när hon kom och fixa mig lite, tills vi gick på bibblan. jag lånade 2 böcker -en liten chock och ingen grekisk gud, precis. någon som läst dom? :) jag ser fram emot kvällen, när får börja läsa en av böckerna, vet bara inte vilken jag ska börja med.

Katarina von Bredow sägs vara en väldigt bra författare, men utan att läst någon av henes böcker gillar jag inte henne. jag började läsa en bok - någonting med nå läppar på framsidan, men den var så seg i början, så jag har bara börjat tro att alla hennes böcker är lika sega. kommer kanske för mig att läsa någon någon gång. många som har läst böcker av henne, vilken är bäst? det är eran uppgift att svara nu, fast att jag vet att ni är slöa, för jag vet ju att ni finns!

jag och tilda gick och fikade på förmiddan iallafall, på safari. köpte 2 chokladbollar till oss, och till det apelsinvatten, det var riktigt gott. :) - sen kom sandra upp på stan för att möta oss, och vi gick mot henne. på vägen till henne fick vi för oss att våldgästa hedda, så... dit kom vi, hedda var lite halvt opåklädd och vi stormade in. där fanns de också några bygggubbar som bygger - antagligen. vi satt vid henens köksbord och hade de trevligt, tills vi 3 fortsatte till sandra.

där hände de ingenting speciellt egentligen, vi kollade på deras kök, helt awesome, snyggt, snygg, snyggt!!! - sen kollade vi klassfoton och bara hade de behagligt :)

sen var det hem, och sen träning. spelade med 95;orna - träningsmatch, blandade lag. skiiiitans kul :-) , sen har jag bara duschat och nu sitter jag här.

idag, som blev en så ovanlig dag eftersom att jag, tilda och sandra umgåddes, och dessutom var hos hedda, blev ändå lite misslyckad, gissa vad? JO JAG GLÖMDE KAMERAN! det är ju skandal! sånt får bara inte hända.. jaja, det blir iallafall lite bilder, för att fylla ut :)


sandragumman :) - ett tag sen, men ändå :-D


tildagumman :) - också detta ett tag sen - sommras =) <3


och så heddagumman då :D , och flugorna xD

och inte nog med att det är fredag imorn, en speciell sådan. ITA KOMMER HEM! - fråga mig inte hur glad jag är.
jag har inte tänk hela veckan ba ; åååå tråkigt lov, men idag kände jag att jag är så glad att hon kommer hem. jag vill göra en massa saker imorn. har inte hon några andra planer så får de gärna bli film - > saw III <, godis, ben & jerrys, och en massa, massa mer saker. gud va saknad hon är! :D

men jag fick veta idag att dem har haft och har riktigt roligt, så det är ju bra, att det vart roligt där borta iallfall. men imorn så, hoppas hon inte har andra planer! :D här skas vara med ita! =DD



jag saknar dig, beeesstiiis :) <3

- det var väl allt. imorn blir det en fin dag, om det blir som jag tänk mig. och om det inte blir safari imorn på morgonen, med syster och bror, så tror jag att jag ska till mina älskade farföräldrar :)

Kommentarer
Postat av: tilda

okej, vi tar detlungt här: DU MÅSTE TA BORT ELLER BYTA BILD PÅ OSS! , snälla , jag måste annars sluta titta på din blogg, för jag klarar inte av att den "vackra" bilden är där, du tog den bara för att jag har dubbelhaka & är allmänt tjock , men mitt jävla hår , och jag är så ful man bara kan bli, jag vill inet låta som du vet vem , men allvarligt, du MÅSTE ta bort den ! :'(

2009-03-06 @ 12:19:30
Postat av: tilda

:)

2009-03-06 @ 12:19:50
Postat av: johanna

ni är gulllllllllllllll :) <3

2009-03-06 @ 16:11:45
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0